پایدار رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته ایران منصوب شد

تغییرات جدید در فدراسیون کاراته کرسی سازمان لیگ این فدراسیون را در اختیار قمی‌ها و مربی و داور بین‌المللی کاراته استان قم قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، کاراته در سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همواره یکی از بهترین و موفق‌ترین رشته‌ها برای ورزش قم بوده، رشته‌ای که برای ورزش قم از میادین متعدد کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی، جام جهانی و بازی‌های آسیایی این رشته مدال کسب کرده است.

رشته ورزشی کاراته علاوه بر قهرمانان متعدد و خوشنام خود، در عرصه‌های دیگر نظیر داوری و مربیگری نیز چهره‌های موفق و سرشناسی دارد، افرادی که توانسته‌اند با درخشش در تخصص خود در کنار قهرمانان این رشته، نام قم را در سطوح مختلف داخلی و برون‌مرزی بر سر زبان‌ها بیاندازند.

این رشته ورزشی به واسطه علاقمندی زیاد قمی‌ها در تمامی رده‌های سنی دارای باشگاه‌های فعال متعدد است، باشگاه‌هایی که از مربیان و مدیران توانمند، با دانش و متخصص این رشته برخوردار هستند و خانواده‌ها و شهروندان قمی با اعتماد بالا فرزندان خود را برای آموزش و پیشرفت در حوزه قهرمانی به این رشته می‌سپارند.

اتفاق جدید و خاص در کاراته قم به تغییرات جدید در فدراسیون کاراته مرتبط است، تغییراتی که توسط رئیس فدراسیون به منظور ارتقاء جایگاه این رشته و توسعه و پیشرفت کاراته به عنوان یکی از رشته‌های مدال‌آور ورزش ایران در مسابقات مختلف برون‌مرزی انجام شده و قم نیز از آن نفع می‌برد.

در یکی از تغییرات مهم فدراسیون کاراته، از سوی سیدحسن طباطبایی رئیس این فدراسیون، ابوالقاسم پایدار مربی و داور بین‌المللی و مطرح کاراته استان قم به عنوان رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته ایران منصوب شد، در حالی پایدار سابقه سرمربیگری در تیم پاس و کسب عنوان قهرمانی در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور را در کارنامه موفق خود دارد و از این پس مسئولیت مهمی را در یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی ایران بر عهده دارد، رشته‌ای که برای نخستین‌بار در سال ۲۰۲۰ به المپیک می‌رود.

انتهای پیام / ح

کرسی سازمان لیگ کاراته ایران در اختیار قمی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.