مدیرعامل شهروند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح شهروند برای افزایش قدرت خرید در مناسبت‌های خاص

سریع‌القلم گفت: تلاش می‌کنیم بر اعیاد امسال محصولات خود را با سود صفر درصد بفروشیم.

خبرنگار: کاظمی/ بماند/طرح شهروند برای افزایش قدرت خرید در مناسبت های خاصمسعود سریع‌القلم مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تأکیدات شهردار تهران مبنی بر حمایت اقتصادی از شهروندان، گفت: بر همین اساس باتوجه به در پیش بودن شب یلدا تصمیم گرفته‌ایم که با همکاری یکی از مراکز خیریه تهران کار مشترکی را برای حمایت از کودکان سرطانی انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند شهرداری تهران تصریح کرد: در این طرح وقتی که مردم برای خرید به مراکز شهروند می‌آیند، می‌توانند علاوه بر خرید کمک‌های داوطلبانه‌ای را در همین راستا به موسسات عام‌المنفعه دهند تا بتوانیم در شب یلدا افراد را خوشحال کنیم.

سریع‌القلم با بیان اینکه در سال گذشته از اسفند تا فروردین تمام کالاهای خود را با سود صفر درصد فروختیم، گفت: با این کار قدرت خرید مردم را افزایش دادیم و امیدواریم امسال هم همین کار را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید: برنامه‌ریزی مناسب برای مبارزه با جنگ اقتصادی مستلزم کنترل بازار است


او در پایان خاطرنشان کرد: در تمام اعیاد مذهبی و ملی شهروند تخفیفات ویژه‌ای دارد که از آن جمله مربوط به ۲۲ بهمن، نوروز و ولادت ائمه اطهار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار