برگزاری المپیاد ورزشی در ۴۷۸ مدرسه کردستان

معاون تربیت بدنی و سلامت از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در ۴۷۸ مدرسه استان خبر داد.

برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در ۴۷۸ مدرسه کردستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، افشین خوشگوار معاونت تربیت بدنی و سلامت کردستان اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای هستیم که با هدف تحقق مطالبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش و در راستای ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در محیط‌های آموزشی مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفته است.

او افزود: در این طرح علاوه بر مشارکت تمام عوامل مدرسه اعم از مدیر، معاونان و همه معلمان، خود دانش‌آموزان برگزاری یک رویداد ورزشی را تجربه خواهند کرد و دبیران و معلمان تربیت بدنی به عنوان مسئول فنی برگزاری المپیاد، دانش‌آموزان مستعد را به کانون‌های ورزشی برون‌مدرسه‌ای هدایت خواهند کرد.

معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اضافه کرد: المپیاد درون مدرسه‌‍‌ای در سال‌جاری تحصیلی با شعار دانش‌آموز فعال، مدرسه شاد و جامعه سالم در ابتدای آبان‌ماه در مدارس استان افتتاح شده است و بالغ بر ۱۲۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان در آن مشارکت دارند.

خوشگوار خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت توسعه ورزش در ایجاد سلامتی در جامعه، امیدواریم اجرای چنین طرح‌هایی به شاداب‌سازی و ارتقای سلامت جسمانی و روحی-روانی افراد جامعه کمک کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ج

برگزاری ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.