مدیر کل هواشناسی اردبیل:

تداوم فعالیت سامانه سرد و بارشی در اردبیل/مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم فعالیت سامانه سرد و بارشی در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی همچنان نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه سرد و بارشی در استان اردبیل تا اوایل روز چهارشنبه (۲۹ آبان) می‌باشد.

او بیان کرد: طی این مدت جو استان اردبیل نیمه ابری تا ابری و در بعضی از ساعات مه آلود، ضمن تداوم سرمای هوا، بارش برف در نواحی مرکزی و جنوبی استان و گاهی بارش خفیف باران در نواحی شمالی استان پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: روز چهارشنبه موقتاً از شدت ناپایداری‌ها در استان اردبیل کاسته خواهد شد و بصورت نسبی بر دمای هوا در طول روز افزوده می‌شود.

محمدی گفت: از اواخر وقت چهارشنبه و طی روز‌های پنجشنبه (۳۰ آبان) و جمعه (۱ آذر)، نفوذ سامانه سرد و بارشی دیگری به استان، موجب ابرناکی، وزش باد (گاهی تند)، کاهش دما، بارش باران در شمال استان و بارش برف در نواحی مرکزی و جنوبی استان و مه خواهد گردید.

او افزود: در برخی جاده‌های مواصلاتی بویژه گردنه‌های کوهستانی و برفگیر استان، لغزندگی، یخبندان، کاهش دید افقی، کولاک برف و اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: به هم استانی‌های محترم توصیه می‌گردد از سفر‌های غیر ضرور پرهیز نموده و در صورت ضرورت به انجام سفر، با اطلاع از وضعیت راه‌ها و مجهز نمودن خودرو‌ها به تجهیزات زمستانی در جاده‌های استان تردد نمایند.

انتهای پیام/ح

نفوذ سامانه سرد و بارشی از هفته آینده به اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار