هیچ گونه افزایش قیمتی در کرایه ناوگان حمل و نقل نداریم

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: در جریان اجرای سهمیه بندی بنزین و بهینه سازی مصرف سوخت، هیچ گونه افزایش قیمتی در کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها در استان نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، سرپرست  معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جریان بازدید از نحوه فعالیت و ارائه خدمات تاکسی ها در شهر اردبیل گفت: تا کنون هیچ گونه افزایش قیمتی گزارش نشده و تاکید شده که از حداکثر ظرفیت ناوگان عمومی حمل و نقل در راستای ارائه خدمات استفاده شود.

او بیان کرد: فرمانداران ، شهرداران و بخشداران در سطح استان بر روند فعالیت های ناوگان های حمل و نقل عمومی نظارت دارند و در این خصوص تامین سهیمه برای آژانس ها ، سرویس مدارس و تاکسی های اینترنتی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

قلندری افزود: از همشهریان درخواست می شود هر گونه افزایش قیمت در ارائه خدمات آژانس ها ، تاکسی های اینترنتی و تاکسی های درون شهری را با شماره تلفن 124 در میان بگذارند.

او گفت: هر گونه شکایت در خصوص ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری در اسرع وقت توسط دستگاه های مربوطه رسیدگی می شود.

انتهای پیام/ع

نظارت بر روند فعالیت های ناوگان های حمل و نقل عمومی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.