رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان؛

رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان همدان گفت: عملیات راهداری با اولویت کاهش حوادث رانندگی در محور‌ها انجام می‌شود.

رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابوذر میهنی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان همدان در نشستی که به مناسبت یادمان قربانیان حوادث رانندگی برگزار شد با اشاره به اینکه با هدف افزایش ایمنی، اقداماتی انجام شده است، افزود: با همکاری پلیس راه‌های مورد نظر و با کسب اطلاعات جامع در خصوص تصادفات حادث شده در محور‌ها به ویژه محور قهاوند ،امور اساسی و از جمله شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی با استفاده از مصالح مرغوب  اجرا شده است.

او، رفع نقاط حادثه خیز را از جمله اقدامات مهم این اداره برشمرد و افزود: نصب تابلو و علائم مناسب، گاردکوبی، خط کشی، ریزش برداری، تعدیل شیب شیروانی، تعریض جاده و پل‌ها و سایر اقدامات ایمنی به ویژه در محور‌های حادثه خیز در دستور کار این اداره است.

میهنی تأکید کرد: بیشترین دغدغه ما محور همدان تهران به ویژه در ورودی آزادراه است که علیرغم جانمایی تابلو‌ها ، بی توجهی رانندگان به تابلو‌ها موجب عبور رانندگان از تقاطع آزادراه و در نهایت منجر به تصادفات می‌شود.

او ادامه داد: بحث روشنایی برخی محور‌های شهرستان همدان از جمله محور ملایر، دیزج و مرادبلاغی در حال انجام است که با پیگیری زیاد، پیمانکار متعهد شده است که روشنایی‌ها را تأمین کند.

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه امور و اقدامات ما باید مبتنی بر پرهیز از تکرار تصادفات در نقاط حادثه ساز باشد، گفت: امور راهداری جاده‌ای در همه بخش‌ها به طور مستمر در طول سال ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان همچنین به طرح راهداری زمستانی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش نیرو‌ها در فصل زمستان در طرح راهداری زمستانی، برنامه‌های زیادی در حوزه ایمنی راهها، تقاطع‌ها و پیچ‌های اصلاح شده در محور‌های مختلف در دست اقدام و پیگیری است.

انتهای پیام/ د 

نقاط حادثه خیز اصلاح می شود

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.