۶ میلیارد ریال کمک هزینه ازداوج به مددجویان کمیته امداد بروجرد پرداخت شد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در شهرستان بروجرد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در شهرستان بروجرد پرداخت شد.

محمد، ولی حیدروند اظهارداشت: این میزان کمک هزینه ازدواج به ۱۶۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان بروجرد پرداخت شده است.

او با اشاره به اهمیت حمایت از زوج‌های جوان افزود: برنامه راهبردی کمیته امداد کمک به تشکیل خانواده موفق و توانمندسازی زوج‌های جوان است تا بتوان با مشکلات کمتری زندگی را آغاز کنند.

حیدروند با تاکید بر نقش آموزش‌های خانواده در راستای ترویج ازدواج آسان و پایدار بیان کرد: نوعروسان و خانواده در دوره‌های آموزشی همچون، روانشناسی اسلامی، تفاوت‌های روانشناختی مرد و زن، اصول همسرداری و اهمیت مشاوره بعد از ازدواج، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت اقتصاد خانواده، اصول همسرداری و برقراری روابط موثر بین فردی شرکت می‌کنند.

او به نحوه دریافت خدمات جهیزیه و تسهیلات مرتبط با نوعروسان اشاره کرد و ادامه داد: دریافت کنندگان این خدمت شامل فرزندان دختر و پسر خانواده‌های تحت پوشش، زنان سرپرست خانوار، ازدواج مجدد و دختران نیازمند غیر تحت پوشش نیازمند بعد از بررسی مددکاری است.

قائم مقام کمیته امداد لرستان یادآور شد: هم اکنون تعداد ۵۸ نوعروس بروجردی در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که برای تامین کمک هزینه جهیزیه به مبلغ ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیاز است.

او  افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد یا با شماره گیری #۰۶۶*۸۸۷۷* در کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ب

پرداخت ۶ میلیارد ریال کمک هزینه ازداوج به مددجویان کمیته امداد بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار