برخورد با گرانفروشی در استان کرمانشاه

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی برخورد با گرانفروشی در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رامین پهلوانی معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه، با تاکید بر اینکه با بیان اینکه پیشگیری از افزایش قیمت‌ها صرفا نباید شعاری باشد گفت : مسئولان اتاق اصناف، وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات در شوراری سیاست گذاری اتاق اصناف بر عدم افزایش قیمت‌ها در بازار تاکید دارند

او با بیان اینکه دستورالعمل‌های اجرایی به منظور برخورد با گرانفروشی ابلاغ شده است گفت : جرائم فعلی بازدارندگی ندارند و در این راستا تعزیرات حکومتی باید جرائم را سنگین‌تر کند در غیر این صورت شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه برای جلوگیری از گران‌فروشی نباید خرید‌های غیرضروری انجام شود، گفت: مردم از خرید‌های غیر ضروری و دپو کردم اقلام مختلف خود داری کنند.

او با بیان اینکه میزان نقدینگی در جامعه بالاست، افزود: به منظور برخورد با گرانفروشی باید دستگاه‌های نظارتی به طور قاطع عمل کنند.

پهلوانی با عنوان اینکه بروز رسانی سیستم‌های نظارتی و افزایش شمار بازرسان و نیز سنگین‌تر شدن جرائم تعزیراتی می‌تواند مانع از افزایش قیمت‌ها شود گفت:مردم باید به عنوان بازرس وارد عمل شده و با نیرو‌های بازرسی همکاری کنند و بازرسان نیز نظارت‌ها را افزایش دهند .

 

 

انتهای پیام/د

مسئولان بر عدم افزایش قیمت‌ها در بازار تاکید دارند

 

برچسب ها: اصناف ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
برای گرانی یکباره گوجه فرنگی هم اقدام کنند
آخرین اخبار