صفری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آرامش در شهرستان دماوند حکم‌فرماست

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به اقدامات پیش گیرانه و مدیریت اوضاع پیش آمده آرامش و شرایط عادی در شهرستان دماوند حکم فرماست.

آرامش در شهرستان دماوند حکم‌فرماستمجید صفری فرماندار شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاقات روز گذشته پس از اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین اظهار کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و مدیریت اوضاع پیش آمده، آرامش و شرایط عادی در شهرستان دماوند حکم فرماست.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: به منظور کنترل شرایط در روز‌های گذشته با کمک و همیاری اعضای شورای تأمین به ویژه ناجا و نیرو‌های سپاه و بسیج اوضاع مدیریت و امنیت در شهرستان دماوند برقرار شد.

صفری بیان کرد: به منظور تأمین رفاه مسافران و بازماندگان در راه ضمن اعلام آماده‌باش ستاد مدیریت بحران نسبت به تأمین فضای اسکان برای بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از مسافران در شهرستان دماوند با امکانات پشتیبانی و گرمایشی اقدامات لازم صورت گرفت.

او با بیان اینکه خوشبختانه در این شهرستان خسارت عمده و قابل توجهی نداشتیم، افزود: برای حفظ و برقراری آرامش و کنترل بحران، تلاش شد که از حضور معتمدان و بزرگان شهرستان دماوند کمک گرفته شود که این موضوع تأثیر بسزایی برای توجه و اغنای معترضان به همراه داشت.


بیشتر بخوانید: خط و نشان سردار اشتری برای اخلالگران


فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به اعتقاد مردم فهیم شهرستان دماوند به انقلاب اسلامی و حمایت همه جانبه آن‌ها از دستاورد‌های انقلاب و پاسداشت خون شهدا قطعا در حفظ آرامش و امنیت در این شهرستان هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

صفری خاطر نشان کرد: با وجود همکاری همه شهروندان در خصوص کمک به برقراری امنیت در شهرستان دماوند چنانچه افراد قصد ناامنی و خسارت به اموال عمومی و شخصی را داشته باشند، بدون هیچ اغماضی با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

توضیحات فرمانداری دماوند درباره اغتشاشات چند روز اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار