دستگیری ده‌ها مظنون در ارتباط با بمب‌گذاری انتحاری در اندونزی

پلیس اندونزی از دستگیری ده‌ها مظنون پس از حمله انتحاری هفته گذشته یک بمب‌گذار وابسته به گروه تروریستی داعش به ایستگاه پلیس خبر داد.

دستگیری ده‌ها مظنون در ارتباط با بمب‌گذاری انتحاری در اندونزیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس اندونزی روز دوشنبه از دستگیری ده‌ها شبه نظامی مظنون پس از حمله انتحاری هفته گذشته یک بمب‌گذار وابسته به گروه تروریستی داعش به یک ایستگاه پلیس خبر داد.

۴۵ مظنون از زمان حمله روز چهارشنبه به ایستگاه پلیس در جزیره سوماترا دستگیر شده و دو سازنده بمب نیز در جریان حمله نیرو‌های امنیتی کشته شده اند.

ددی پراستیو، سخنگوی پلیس ملی روز دوشنبه گفت این دو در برابر دستگیری مقاومت و تلاش کردند به پلیس حمله کنند. وی افزود آن‌ها بمبی را ساخته بودند که بمب‌گذار انتحاری ۲۴ ساله در حمله به ایستگاه پلیس به خود بسته بود.

مقامات پیش‌تر گفته بودند که گمان می‌کنند بمب‌گذار انتحاری که موجب شد چهار پلیس و دو غیرنظامی زخمی شوند، به تنهایی عمل کرده است.

ایستگاه‌های پلیس یکی از اهداف معمول گروه‌های تروریستی در اندونزی هستند که بزرگترین جمعیت مسلمانان جهان را دارد. حدود ۲۰ مظنون دیگر از جمله همسر بمب‌گذار نیز دستگیر شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار