مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس مطرح کرد؛

برخورد قاطع با گران فروشان و اخلال گران در بازار

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در خصوص تمهیدات تعزیرات حکومتی در جهت نظارت بازار، گفت: با گران فروشان و اخلال گران در بازار برخورد قاطع می‌شود.

علی مبشری، مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به تمهیدات لازم برای نظارت بر قیمت‌ها در استان، گفت: برای نظارت بر بازار و برخورد با گرانفروشی احتمالی ناشی از افزایش قیمت بنزین، گشت‌های نظارتی با همکاری اتاق اصناف و بازرسی سازمان صمت تشدید خواهد شد و نظارت‌ها به نحوی پیش خواهد رفت که شاهد افزیش قیمت‌ها نباشیم.

او با اشاره به اینکه بازرسی از همه صنوف، انبار‌ها و تولید کنندگان انجام خواهد شد، اضافه کرد: قانون گذار برای سودجویانی که با سوءاستفاده از شرایط موجود اقدام به احتکار کالا و یا به هر نحوی اخلال در بازار می‌کنند مجازات سنگینی را پیش بینی کرده و پرونده‌های متخلفین نیز با سرعت و جدیت رسیدگی خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس وضعیت فعلی بازار و ذخیره کالا در انبار‌ها را مناسب ارزیابی کرد و افزود: طی ماه جاری بالغ بر ۲ هزار پرونده صنفی در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده که با توجه به پهنه استان و تعداد اصناف، این میزان پرونده، زیاد نیست.

عضو ستاد تنظیم بازار استان از افزایش ساعات حضور گشت‌های سیار تعزیرات تا ساعت ۲۱ خبر داد و گفت: اکیپ‌های نظارتی همچنین در ساعات اولیه صبح در میادین میوه و تره بار حضور خواهند داشت و با تخلفات در این حوزه برخورد خواهند کرد.

مبشری با بیان اینکه سهمیه بندی بنزین به نحوی انجام شده که آثار تورمی نداشته باشد، افزود: مردم نگران افزایش قیمت‌ها نباشند و در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی مراتب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تلفن گویای ۱۳۵ تعزیرات که به طور شبانه روزی آماده دریافت گزارشات و شکایات است اعلام تا نسبت به رسیدگی به موضوع و برخورد با متخلفین اقدام فوری شود.
انتهای پیام/م

وضعیت بازار و ذخیره کالا در انبار‌ها مناسب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار