جشنواره تئاتر قزوین به ایستگاه پایانی رسید

بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

کیوان حبیبی مسئول انجمن هنر‌های نمایشی استان در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  گفت: در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قزوین هیئت داوران دو نمایش خوابگرد به کارگردانی امیر کلهری پور و روشنک به کارگردانی حامد مکملی را به عنوان نمایش‌های برتر به دبیرخانه جشنواره بین المللی تاتر فجر معرفی کرد.

کیوان حبیبی افزود: سحر آغاسی و آزاده کرم بخش رتبه اول بازیگری زن  ، لیلا شاغلانی رتبه دوم و عاطفه یکتا و بیتا معصومی رتبه سوم بازیگری زن را کسب کردند.

حبیبی اضافه کرد: کمال زارعی و مسعود نادری رتبه سوم بازیگری مرد؛ حمید بیرقدار و حسن یاوری رتبه دوم و منصور صوفی رتبه اول بازیگری مرد را به دست آوردند.

او افزود: در بخش کارگردانی هم امیر کلهری پور برای نمایش خوابگرد، سعید شیخی برای نمایش کور گم‌ها و حامد مکملی برای نمایش روشنک به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسئول انجمن هنر‌های نمایشی استان گفت: از میان ۲۱ نمایش رسیده به دبیرخانه جشنواره هیئت داوران ده نمایش را برای بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان معرفی کرد.
 
حبیبی افزود: اردشیر صلح پور مدرس برجسته تئاتر ، مهرداد کوروش نیا نویسنده و کارگردان تئاتر و مهدی روشن روان بازیگر و کارگردان تئاتر داوری آثار را بعهده داشتند.

بیست و یکمین جشنواره تاتر استانی بیست و چهارم تا بیست و ششم آبان در دو سالن علامه رفیعی و کتابخانه امام خمینی قزوین برگزار شد.
 
انتهای پیام/.
 

معرفی برترین های جشنواره تئاتر استان قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار