مهاجم بوندس‌لیگایی در لیست کالدرون

با توجه به عملکرد ناامید‌کننده جونیور و علی علیپور جذب یک مهاجم جدید در نیم‌فصل اولویت نخست سرخ‌پوشان در نقل‌وانتقالات زمستانی خواهد بود.

مهاجم بوندس‌لیگایی در لیست کالدرون به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس جدایی جونیور و جذب مهاجم جدید در نیم‌فصل قطعی است و در نیم‌فصل دوم علیپور با یک مهاجم جدید در خط حمله قرار خواهد گرفت. از این رو باشگاه پرسپولیس با بررسی رزومه ۲۳ بازیکن ۳ نفر را برای تایید نهایی به سرمربی تیم معرفی کرد تا گابریل کالدرون در صورت موافقت با این بازیکنان اجازه مذاکره بدهد. حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها نیز پس از تماشای فیلم این ۳ بازیکن با جذب آن‌ها مخالف کرده و معتقد است این بازیکنان تفاوتی با جونیور ندارند.

کالدرون می‌خواهد بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه پرسپولیس معرفی کند که رقم جذب آن‌ها بسیار بیشتر از مبلغی است که باشگاه پرسپولیس برای جانشین جونیور در نظر گرفته است. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نام ۲ مهاجم مدنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده و به احتمال فراوان یکی از این ۲ بازیکن در نیم‌فصل دوم به اردوی سرخ‌ها اضافه خواهد شد. طبق اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد یکی از مهاجمان مورد نظر کالدرون آفریقایی است و گزینه دوم این مربی مهاجمی است که سابقه حضور در بوندس‌لیگا را دارد. با توجه به رزومه خوب این مهاجم بوندس‌لیگایی، در حال حاضر کالدرون روی جذب او پافشاری دارد و در صورت عدم توافق برای جذب این بازیکن، مسئولان پرسپولیس به سراغ گزینه دوم یعنی مهاجم آفریقایی خواهند رفت.

همچنین شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس به کالدرون اعلام کرده هرچه زودتر نظر خود را در این خصوص اعلام کند تا اقدامات اولیه برای جذب مهاجم جدید آغاز شود. پرسپولیس در حالی قرار است در نیم‌فصل مهاجم جدید اضافه کند که این بازیکن باید جانشین جونیور براندائو شود. براندائو پس از این‌که نتوانست انتظارات را برآورده کند شنیده می‌شود در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل قطعا پرسپولیس را ترک می‌کند.

 

منبع:خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار