فرماندار بروجرد خبر داد؛

با گران‌فروشان برخورد قانونی می شود

فرماندار بروجرد گفت: به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت، طرح نظارت بر بازار و برخورد قانونی با متخلفان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد : با توجه به افزایش قیمت بنزین و به منظور جلوگیری از گرانی کالا‌ها طرح نظارت بر بازار در حال اجرا بوده و با متخلفان و گران‌فروشان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در راستای مقابله با افزایش قیمت‌ها و تخلفاتی از این دست در سه ماهه اخیر متخلفان در بروجرد ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جریمه تعزیراتی شده‌اند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: کنترل لازم بر روی عرضه اجناس و کالا‌ها با نرخ معقول در حال انجام است، البته مواردی از سوءاستفاده افراد سودجو نیز وجود دارد که نهاد‌های متولی برخورد قانونی را با آن‌ها انجام می‌دهند.

رحیمی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام کاندید‌های نمایندگی مجلس در روز‌های اخیر خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون با اتخاذ تدابیر لازم مهیای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور می‌شویم.

وی سپس خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: باید با پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم فراهم کرد.

فرماندار بروجرد تاکید کرد‌: با آغاز ثبت‌نام کاندید‌های انتخاباتی باید همه شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کرد.

رحیمی تصریح کرد: از سویی در صورت نیاز باید نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی و حتی بخش خصوصی امکانات و تجهیزات لازم را به منظور برگزاری هر چه بهتر انتخابات در اختیار قرار دهند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی به منظور برچیدن خرده‌فرهنگ‌های نادرست افزود: ادارات باید عملکرد خود را در حوزه حجاب و عفاف گزارش دهند.

انتهای پیام/د

مهیای برگزاری انتخاباتی پرشور هستیم

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار