استاندار قزوین:

آرامش حاکم بر استان / اعتراضات بدون حادثه در قزوین / گرانی را کنترل می‌کنیم

استاندار قزوین درباره حوادث اخیر گفت: با تدابیر مسولان و درایت و فهم مردم آرامش بر استان حاکم است و هیچ حادثه ناگواری در قزوین رخ نداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین درباره حوادث اخیر در کشور و آرامش حاکم بر استان قزوین گفت:در استان قزوین با تدبیر شورای تامین و اطلاع رسانی و با حضور بموقع نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی مسائل مدیریت و این روز‌ها بدون حادثه سپری شد.

استاندار اضافه کرد: در روز اول افزایش قیمت بنزین شاهد شکل گیری تجمع‌های کوچکی در شهر قزوین بودیم که خوشبختانه با تدبیر صورت گرفته و درایت و فهم مردم شاهد هیچ حادثه ناگواری نبودیم.

جمالی پور، با قدردانی از مردم فهیم استان که با درک حساسیت شرایط کشور با موضوع افزایش قیمت بنزین برخورد منطقی و آگاهانه داشتند افزود: مردم برای همراهی با دولت در اجرای این طرح مهم اقتصادی از حرکت‌های غیر قانونی پرهیز کردند و خوشبختانه در استان هیچ مشکلی نداشته ایم.

جمالی پورتاکید کرد: البته ضد انقلاب خیلی تلاش کرد استان قزوین را به یک جولانگاه برای تخریب و رفتار‌های غیراخلاقی تبدیل کند، اما هوشیاری مردم و اعتمادشان به مسئولان و حضور بموقع دستگاه‌های امنیتی و نظامی موجب آرامش و امنیت کامل استان شد.

اسنتاندار قزوین تصریح کرد: تجمعاتی که در قزوین شکل گرفت در راستای بیان برخی از اعتراضات به نگرانی در خصوص افزایش قیمت سایر کالا‌ها بود که با شنیدن اعتراضات توسط مسئولان اقناع لازم صورت گرفت و ما هم از روز اول در بین مردم حضور یافتیم و به مردم توضیح دادیم شرایط چیست تا همراه دولت شوند.

او درباره اعتراض برخی از رانندگان عمومی هم گفت: با این افراد هم صحبت کردیم و اطمینان دادیم که حمایت لازم صورت خواهد گرفت و تلاش می‌کنیم ضمن تشدید نظارت‌ها و کنترل سایر اقلام اجازه ندهیم به مردم فشار اقتصادی بیشتری وارد شود.

جمالی پور گفت: امیدواریم دولت هم با اجرای درست این طرح و پرداخت یارانه‌هایی که رئیس جمهور قول داده اند این اعتماد مردم را افزایش دهیم تا بتوانیم در مسیر توسعه کشور گام برداریم.

جمالی پور اظهارداشت: هم مقام معظم رهبری و هم رئیس جمهور فرمودند و یکی از دستورات مهم وزیر کشور هم کنترل بازار و نظارت بر قیمت کالاهاست و این امر از اوایل حضورم در استان در دستور کار بوده و با اجرای طرح سوخت بصورت جدی به مدیر سازمان صنعت تاکید کرده ایم با شدت در برابر هر گونه افزایش قیمت اقلام دیگر را بگیرند تا مردم دغدغه نداشته باشند.

او اضافه کرد: به مردم قول داده ایم با هر گونه افزایش قیمت برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد در این اقدام اقتصادی دولت کسی سوء استفاده کند و بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

جمالی پور افزود: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که در کنارشان هستیم و اجازه نخواهیم داد کسی از اجرای این طرح که در دراز مدت به نفع نظام و دولت و مردم خواهد بود سوء استفاده کند.
انتهای پیام/.
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار