بازار ملایر کنترل می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت:بازار این شهرستان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در کنترل کامل است.

بازار ملایر کنترل می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید کتابی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسوولان به منظور کنترل بازار گفت: همه باید مراقب باشیم که مردم دچار مشکل نشوند.

او به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر عزم جدی دولت در پراخت کمک‌های معیشتی اشاره کرد وافزود: رئیس جمهور با بیان امتیازات اصلاح قیمت بنزین به مردم اطمینان داد مشکلی در این زمینه وجود ندارد و طبق تاکیدات وزیر صنعت نیز مشکلی در تامین کالا‌های اساسی و خدمات وجود ندارد.

معاون فرماندار ملایر با بیان اینکه در ملایر مشکلی در ارتباط با تامین کالا‌ها و خدمات نداریم و شهر در آرامش کامل قرار دارد افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بر نظارت بیشتر در بازار و توزیع کالا‌ها دقت لازم را داشته باشد ضمن اینکه هیچ مجوزی برای گرانی کالا وجود ندارد.

کتابی با اشاره به اعلام سهمیه بندی بنزین و اعمال این سهمیه در کارت‌های سوخت گفت: هم اکنون ۲۷ جایگاه سوخت شامل ۲۰ جایگاه بنزین و هفت جایگاه سی ان جی و شرکت پرسی گاز برای توزیع گاز مایع در شهرستان فعال است.

او با بیان اینکه مشکلی در تامین سوخت خودرو‌ها نداریم، افزود: در تامین گاز مایع مشکل داشتیم که با پیگیری‌های مستمر فرماندار این مشکل رفع شد و گاز مایع بدون محدودیت در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر بر رصد و کنترل انبار‌های موجود در شهرستان و پالایش ورودی و خروجی کالا‌های موجود در این انبار‌ها تاکید کرد و  افزود: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر نیز باید کنترل لازم صورت گیرد.

کتابی با اشاره به اعلام سهمیه بندی بنزین گفت : سهمیه تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها، آژانس مدارس و تاکسی‌های بین شهری اعلام شده و باید برای ساماندهی در سامانه سپند نام نویسی کنند.

او با بیان اینکه شاهد افزایش قیمت کرایه‌ها از سوی خودرو‌های شخصی به ویژه در مسیر‌های روستایی هستیم، گفت: هر چه سریعتر جلسه‌ای تشکیل و خودرو‌های شخصی که در مسیر‌های روستایی شهرستان در حال فعالیت هستند، شناسایی و با تعیین سهمیه بنزین مشکل رفع شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر نیز با اشاره به همکاری بین اتاق اصناف و اتحادیه‌های شهرستان با این اداره افزود: به صورت شبانه روزی بازار را رصد می‌کنیم.

کامران زنگنه با بیان اینکه ۸ تا ۱۰ گروه به صورت رسمی بازار را کنترل می‌کنند و تمامی همکاران ما نیز به عنوان یک بازرس در کنترل بازار پای کار هستتند افزود: سامانه ۱۲۴ آماده پاسخگویی به مردم است.

او با بیان اینکه برای ساماندهی سهمیه بنزین آژانس‌ها لیست آن‌ها را درخواست کرده‌ایم افزود: عمده‌ترین مشکل مربوط به  خودرو‌های شخصی کرایه‌ای است که تحت نظارت هیچ ارگانی نیستند.

انتهای پیام/ب

۲۷ جایگاه سوخت برای توزیع گاز مایع در شهرستان فعال ملایر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سلام لطفا به روستای علی اباددمق خیابان شهیدان رحیمی قصابی سیدهاشم آقامیری هم سری بزنید واقعا به تعزیرات احتیاج دارد گوشت راگرانتر هم میفروشد