برپایی نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله بسیج در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله بسیج در طبس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ  فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله بسیج با موضوعات ایستادگی و مقاومت، استکبار ستیزی، ایثار و شهادت، راهیان نور، تمدن نوین اسلامی، سبک زندگی، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر امسال در طبس برپا می‌شود.

او افزود: این نمایشگاه تجسمی و آماری، تمامی فعالیت‌های بسیج، خدمات بسیج سازندگی، اردو‌های جهادی و کارگاه‌های زودبازده اقتصادی را به نمایش می‌گذارد.

سرهنگ فرحبخش ثانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه  از دوم تا ششم آذر ماه در طبس برپا می شود ادامه داد: محصولات کارگاه‌های زودبازده با تخفیف ویژه به مناسبت چهل سالگی بسیج به فروش خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با اشاره به برگزاری ۲۷۲ برنامه در هفته بسیج با شعار ۴۰ سال خدمت، چهل سال جهاد و چهل سال شهامت گفت:  برنامه‌های اجرایی این هفته در چهار سطح ناحیه ای، حوزه‌ای، پایگاهی و کانون و اقشار در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: برنامه طلایه داران مقاومت یکی دیگر از برنامه‌های شاخص است که با حضور فرماندهان حوزه ها، پایگاه‌ها و گردان‌ها در طول ۴۰ ساله بسیج خواهد بود و از برترین‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: دیدار با امام جمعه و خانواده‌های شهدا، گلباران مزار شهدا، یادواره‌ها، همایش‌ها، نشست‌های بصیرتی، اجرای گشت‌های رضویون، عیادت از بیماران، میقات صالحین، تجلیل از برترین‌های اردو‌های جهادی، آیین رونمایی از آثارو تولیدات فاخر فرهنگی، هنری و رسانه‌ای بسیج و رزمایش شکوه اقتدار و مقاومت از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

انتهای پیام / ط ا

برگزاری ۲۷۲ برنامه در هفته بسیج

برچسب ها: بسیج ، اردوی جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار