معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

اعلام نرخ جدید کرایه های برون شهری به زودی / ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: نرخ جدید و کارشناسی شده کرایه های برون شهری مناطق مختلف استان هرمزگان در مراحل نهایی تدوین است که به زودی از سوی ستاد تنظیم بازار استان ابلاغ خواهد شد.

اعلام نرخ جدید کرایه های برون شهری به زودی / ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، ایرج حیدری ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: نرخ جدید و کارشناسی شده کرایه های برون شهری مناطق مختلف استان هرمزگان در مراحل نهایی تدوین است که به زودی از سوی ستاد تنظیم بازار استان ابلاغ خواهد شد.

او در نشست ویژه ستاد تنظیم بازار هرمزگان با فرمانداران استان  به صورت ویدیو کنفرانس افزود: نرخ جدید و کارشناسی شده کرایه های برون شهری شامل مرکز شهرستان ها به مرکز استان، بخش ها، شهرها و روستاها به مرکز شهرستان ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت ساماندهی سرویس مدارس،گفت: مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش به همراه مدیران مدارس نسبت به ساماندهی سرویس های مدارس در سامانه سپند اقدام نمایند تا این صنف از سهمیه سوخت خود برخوردار و خللی در جابجایی دانش آموزان ایجاد نشود.

ایرج حیدری افزود : با اقدامات مجموعه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و فرمانداران آرامش و ثبات خوبی در استان هرمزگان در حوزه بازار و حمل و نقل حاکم است و فرمانداران شهرستان های تابعه استان بازار شهرستان های هرمزگان را شخصا رصدو  از افزایش غیر قانونی نرخ ها جلوگیری و مشکلات احتمالی را منعکس کنند تا پیگیری و  برطرف شود.

او درباره دغدغه های صاحبان شناورهای صیادی و مسافربرهای شخصی در خصوص تامین سوخت ، گفت: رفع دغدغه های صاحبان شناورهای صیادی و مسافربرهای شخصی استان از طریق مراجع ذیربط در دست پیگیری است و ساماندهی این مشاغل از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: در صورت بروز هرگونه مشکلی در خصوص حمل و نقل برون شهری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آمادگی دارد با تامین اتوبوس ومینی بوس این مشکل را در سطح شهرستان ها برطرف کند.

حیدری افزود: مجموعه استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای رفع دغدغه های مردم استان در حوزه های حمل و نقل و تامین کالا و سایر حوزه ها به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند و همراهی مردم استان در این زمینه تحسین برانگیز است.

انتهای پیام / ب

پیگیری اعلام نرخ جدید کرایه  برون شهری

برچسب ها: اقتصادی ، سهمیه بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.