برگزاری نخستین دوره تخصصی تولید محتوای دیجیتال در همدان

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری نخستین دوره تخصصی تولید محتوای دیجیتال در استان خبر داد.

برگزاری نخستین دوره تخصصی تولید محتوای دیجیتالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،احمد ربیعی، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از برگزاری نخستین دوره تخصصی تولید محتوای دیجیتال در استان همدان خبر داد و گفت: این رویداد دوم تا چهارم آذر همزمان با سراسر کشور در استان همدان نیز برگزار می‌شود.

او بیان کرد: این دوره که ویژه فعالان فضای مجازی بسیج استان برگزار می‌شود  و افراد در رشته‌های پویانمایی شامل، انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت و موشن گرافیک، نرم افزار تلفن همراه شامل اپلیکیشن‌ها و  بازی‌های تحت اندروید، و بخش‌های استان مانند آیتم تصویری شامل کلیپ و نماهنگ، پوستر و عکس نوشت شرکت کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه افراد علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند تا ۲۸ آبان نام نویسی کنند، افزود: افراد شرکت کننده در این دوره در مدت ۴۸ ساعت به رقابت می‌پردازند و در نهایت برندگان این دوره به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

ربیعی افزود: این دوره تخصصی در اردوگاه ابوذر همدان برگزار می شود و افراد باید براساس موضوعاتی که به صورت کشوری یا استانی اعلام می‌شود محتوای لازم را تولید کنند.

او هدف این رزمایش را  تولید محتوا و انتشار آن درفضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با مشارکت  نیرو‌های انقلابی عنوان کرد و افزود: پیش بینی می‌ شود صد نفراز فعالان استان در این دوره تخصصی شرکت کنند.

انتهای پیام/ب


نخستین دوره تخصصی تولید محتوای دیجیتال برگزار می‌شود

برچسب ها: فضای مجازی ، دیجیتال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.