عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

اینترنت ملی قادر به رقابت با جهان نیست/ رسمیت مشاغل جدید تنها را ه رسیدن به درآمد پایدار

حجت نظری گفت: برای رسیدن به درآمد پایدار باید ورود به مشاغل جدید را به رسمیت بشناسیم.

پاینده/ اینترنت ملی قادر به رقابت با جهان نیست/ بال گنجشک نمی‌تواند جسم عقاب را به پرواز در بیاوردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در  یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه روز گذشته روز جهانی کارآفرینی بود، گفت: فکر می‌کنم حضور آقای ستاری در این بازه زمانی مغتنم است و آن هم به دلیل تغییر نگاه مدیریت شهری در حوزه استارت‌آپ‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی است.

عضو شورای شهر تهران افزود: گاهی نگاه مدیریت شهری در حوزه توسعه استارت‌آپ‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی نگاهی نادرست است و می‌توانم به عنوان مثال به مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون اشاره کنم که هنوز پس از گذشت یک سال از تصویب این مصوبه هنوز اجرا نشده است و آن هم به دلیل برخی از برداشت‌های غلط در مدیریت کلان است که تصور می‌کنند با اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون کسب و کار مغازه دار‌ها از بین می‌رود.

حجت نظری تأکید کرد: گرچه تا امروز هنوز این مصوبه بر زمین مانده است، اما شهرداری باید به این باور برسد که روزی باید این مصوبه را اجرا کند.


بیشتر بخوانید: مدیریت شهری نگران استفاده از اطلاعات است


او تأکید کرد: موضوعی که باید به آن توجه و تأکید شود این است که باید برای رسیدن به درآمد پایدار باید ورود به مشاغل جدید را به رسمیت بشناسیم و به این موضوع اهمیت دهیم و در این حوزه باید به ظرفیت‌های داخلی نیز اشاره کنم که ما با اینترنت ملی نمی‌توانیم با جهان رقابت کنیم، زیرا با بال گنجشک نمی‌توان جسم عقاب را پرواز داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
به تخمین موسسه نت بلاک، میزان خسارت ناشی از هر روز قطعی اینترنت در ایران مبلغ سرسام‌آور ۳۶۹,۵۷۰,۷۶۳ (۳۶۹ میلیون) دلار آمریکا است. سعید اسلامی بیدگلی دبیرکل کانون نهاد‌های سرمایه گذاری ایران درباره تاثیر قطعی اینترنت بر بازار سرمایه گفته در روز‌های اخیر بازار سرمایه نزدیک به ۴ هزار و ۵۰۰ واحد کاهش را تجربه کرد. مشکلات قطع اینترنت منجر به کاهش شاخص شده، چون این حس را ایجاد می‌کند که ریسکی در بازار وجود دارد، اما آنچه مشخص است این است که با قطعی اینترنت، کسب و کار‌های مجازی قربانی اول خواهند بود.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۲:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مطمئنم که اینترنت ملی یه چیزی میشه تو مایه های پراید... خودروی ملی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بالاخره یه حرف حساب در این مورد شنیدیم .نه سروش قابل رقابت با تلگرام و اینستا است نه نت ایرانی و سایت های ایران می تونند جای گوگل و ..و را بگیرند این شرایط رو مجبورند برگردانند منتخا تا ضرر بیشتری به مردم نخورده دست به کار بشید تا مثل ماجرای فیلتر تلگرام نسل جوان را در معرض آسیب شدید قرار ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
سایت های خارجی که کلا قطع هست و سایت های داخلی هم دائم error 500 و error 404 و Internal Server Error میده. سایت بانک ها هم که کلا بالا نمیاد و اصطلاحا لود نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
خیلی خوب که اینترنت ملی هرچی سرچ میکنی میگه دم دستمون نیست
آخرین اخبار