نجات ۲ گردشگر خارجی گرفتار در برف و کولاک توسط امدادگران هلال احمر

فرماندار خلخال گفت: ۲ گردشگر خارجی گرفتار در برف و کولاک جاده در حال ساخت خلخال - ماسوله توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

نجات ۲ گردشگر خارجی گرفتار در برف و کولاک توسط امدادگران هلال احمر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال گفت: کارکنان راهداری و  بخشداری شاهرود به منطقه اعزام شده و عملیات بازگشایی مسیر مسدود شده  تا ساعاتی دیگر پایان خواهد یافت. 

او افزود: این ۲ گردشگر خارجی که از سمت شهر ماسوله به طرف خلخال حرکت کرده بودند در بین راه به علت برف سنگین و کولاک زمین‌گیر شده بودند اما با کمک نیروهای امدادی هلال احمر استان گیلان به سمت حوزه  استحفاظی خلخال هدایت شده و هم‌اکنون تلاش راهداران برای بازگشایی مسیر ادمه دارد.

بابایی بیان کرد: به علت بارش برف سنگین که بارش آن از چند روز پیش در منطقه آغاز شده و همچنان ادامه دارد راه ارتباطی روستاهای این شهرستان در سه بخش مرکزی، خورش رستم و شاهرود مسدود وتلاش راهداران برای بازگشایی آنها همچنان ادامه دارد.

او اظهار کرد: با توجه با آرام شدن نسبی هوا و قطع بارش برف انتظار می‌رود تعداد زیادی از راه‌های ارتباطی مسدود شده روستایی خلخال تا پایان امروز بازگشایی شود .

فرماندار خلخال از آماده‌باش اعضای ستاد مدیریت بحران خلخال خبر داد و افزود: در  شهر خلخال ارتفاع برف بیش از ۳۰ سانتی‌متر و در مناطق کوهستانی و گردنه های برف‌گیر منطقه ارتفاع برف بین ۷۰ تا ۱۰۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

او بیان کرد: مدارس شهرستان خلخال نیز به علت برودت هوا و ارتفاع بالای برف در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل شده و از هموطنان نیز درخواست می‌شود تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و حتما با توجه توصیه‌های کارشناسی پلیس راه، راهداری و هواشناسی در مسیرهای ارتباطی تردد کنند.

انتهای پیام/ع

بازگشایی راههای ارتباطی شهرستان خلخال

 

برچسب ها: قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.