شروع فعالیت تمام خطوط اتوبوسرانی اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت:از صبح امروز تمام خطوط تندرو و کندروی اتوبوسرانی اصفهان فعال شده و نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان در برنامه رادیویی "سلام اصفهان" اظهار کرد: از صبح امروز (سه شنبه) تمام خطوط تندرو و کندروی اتوبوسرانی اصفهان فعال شده و نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می‌کند.

او با بیان اینکه در جریان ناآرامی‌های روز‌های اخیر ۲۸ دستگاه اتوبوس شهر به طور کامل از بین رفت، گفت: در چند روز گذشته به ۶۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خسارت وارد شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به شروع فعالیت خط یک قطار شهری اصفهان، افزود: خط یک قطار شهری اصفهان از ساعت هفت صبح با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا پایانه صفه فعال شده و نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کند.

او ادامه داد: تلاش برای ساماندهی پنج ایستگاه شمال خط یک قطار شهری اصفهان در حال انجام است تا امکان سرویس‌دهی به صورت کامل تا شمال شهر به شهروندان فراهم شود.

صلواتی گفت: با هماهنگی شرکت‌های حمل ونقل دانش آموزی، امروز فعالیت سرویس مدارس از سر گرفته شد تا مشکلی برای جابجایی ۷۳ هزار دانش آموز اصفهانی نداشته باشیم.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت خطوط اتوبوسرانی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنتامونو کی وصل میکنید؟
آخرین اخبار