بازی لیگ یک بسکتبال کشور در آمل لغو شد/ بازی خانگی کاله در لیگ برتر والیبال در هاله‌ای از ابهام

بازی امروز تیم کوچین آمل در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر میهمان مشهدی اش لغو به زمان دیگر موکول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دیدار تیم کوچین آمل و و پاسارگاد مشهد در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار بود عصر امروز سه شنبه ۲۸ آبان درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار شود، لغو شد.

اداره ورزش وجوانان آمل به جزئیات لغو این دیدار اشاره نکرد وافزود: برنامه این بازی در قالب بازی‌های معوقه از سوی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال اعلام خواهد شد.

تیم کوچین در هفته نخست این رقابت‌ها در تهران برابر میزبان خود باشگاه آتشی تهران پیروز شده بود.

اسماعیل پهلوان رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل ظهر امروز سه شنبه ۲۸ آبان از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری بازی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور میان تیم‌های کاله مازندران و فولاد سیرجان عصر روز چهارشنبه ۲۹ آبان در آمل خبر داد.

او افزود: این اداره استعلام برگزاری این بازی در روز چهارشنبه را طی مکاتبه با فرماندار شهرستان انجام داده و موافقت برگزاری بازی دو تیم در روز چهارشنبه را نیز تا این لحظه گرفته است.

این درحالی هست که به طور حتم فدراسیون والیبال تصمیم نهایی را با برگزاری بازی‌های این هفته را اعلام نکرده هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این بازی‌های هفته هفتم لغو ویا برگزار خواهد شد.

تیم کاله مازندران با کسب ۹ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

روز یکشنبه ۲۶ آبان بازی دو نمایندگان مازندران در لیگ برتر فوتسال و والیبال باشگاه‌های کشور برابر حریفانشان لغو به زمان دیگر موکول شده بود.

دیدارتیم‌های کاله مازندران و پیکان تهران در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که قرار بود عصر روز یکشنبه ۲۶ آبان درسالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار شود، و نیز دیدار تیم‌های فوتسال شهروند ساری با تیم ارژن شیراز درچارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور درهمین روز لغو و به زمان دیگری موکول شد.

تیم شهروند ساری با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

انتهای پیام/س
 

لغو بازی کوچین آمل در لیگ یک بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار