قدردانی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر از مردم در اتفاقات اخیر

مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در بیانیه‌ای از همراهی مردم با نهاد‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در پی اتفاقات اخیر تشکر و قدردانی کرد.

تشکر مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر از مردم در اتفاقات اخیر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس از همراهی و همکاری آحاد مردم با نهاد‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی که ‏با صبر و بردباری شرایط سخت چند روز گذشته را تحمل کردند و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات استان فارس اضافه و ‏موجبات خشنودی حضرت امام زمان عج الله تعالی فرجه وشریف را فراهم کردند صمیمانه سپاسگذاری کرد.

در بیانیه این مجمع آمده است: مردمِ فهیم و انقلابی استان فارس و خاصه شهر شیراز همواره در طول تاریخ برای حفظ اسلام، گوش به فرمان مرجعیت شیعه بوده و ‏هستند.

مردم با رهنمود‌های حضرت امام خمینی (ره) و شکل گیری مبارزه علیه رژیم طاغوت و پیروزی ‏انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و سپس حضور در میادین دفاع مقدس و خنثی کردن فتنه‌های گوناگون در صحنه حاضر و خواسته‌های ‏دشمنان داخلی و خارجی را با ایثار، همت و مقاومت خنثی کردند.

مردم انقلابی با اطاعت از مقام معظم رهبری، برای بر ملا شدن چهره واقعی منافقین، التقاطیون، معاندین و تجدید نظرطلبانی که با همراهی دشمنان خارجی و اشرار و اغتشاشگران، ‏با طرح بر اندازی نظام در سال‌های ۷۸ و ۸۸ و اینک در سال ۹۸ فضای ناآرامی را در کشور ایجاد کردند، با بصیرت انقلابی و دینی، آگاهانه فعالیت آن‌ها را خنثی کردند تا سازمان‌های انتظامی و ‏امنیتی و قضایی با ایجاد فضایی مناسب قادر باشند ضمن تامین آرامش و امنیت برای مردم، با بر هم زنندگان نظم و امنیت و غارت ‏کنندگان اموال عمومی و جانیان حرفه‌ای که آموزش دیده و سازمان یافته بودند برخورد تا جامعه به روال عادی و ‏روزمره خود برگردد. ‏

در اتفاقات اخیر که منجر به بروز نارضایتی مردم به سبب دو نرخی شدن بنزین شد و اقداماتی که قبل از مطالبه گریِ مردم در چارچوب ‏قانون در دست اقدام بود، با هدایت معاندین انقلاب و دشمنان اسلام ایادی داخلی نگذاشتند صدای مردم به گوش مسئولین برسد و با ایجاد ‏اغتشاش خسارت‌های فراوانی به نظام وارد کردند. در این میان ضمن سپاس از تلاش نیرو‌های تامین کننده امنیت و پاسداری از امنیت در استان، ‏ندای نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه محترم شهر شیراز آیت الله دژکام مبنی بر حضور در صحنه همراه با طلاب و نیرو‌های ‏مردمی، امید را دل‌های مردم زنده و زنگ خطری برای دشمنان شد که مردم با حضور در صحنه، انتقام سختی را از آنان خواهند گرفت و همین امر ‏سبب وحشت در دل‌های معاندین شد. ‏

مجمع رهروان امر به معروف ضمن سپاس از مقامات و ‏مسئولین ارشد استان، با توجه به وظایف قانونی و شرعی خود بر اساس اصل هشتم قانون اساسی بر خود لازم و واجب میداند تا در هر شرایطی همراه با مردم و در کنار ‏مسئولین باشد و انتظار دارد تا مسئولین با قدردانی از مردم بزرگ استان نسبت به اقدامات انجام شده توسط آنان که صف خود را از آشوبگران جدا کردند، پاسخگوی مطالبات آنان، برخورد با اغتشاشگران و تخریب کنندگان اموال عمومی، جبران خسارت‌های وارده و جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالا‌ها و... بوده، با مردم ‏فداکار استان سخن بگویند و تمهیدات لازم از قبیل اقداماتی همچون پیش بینی، پیشگیری، پیش دستی، کشف، شناسایی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان برای مراحل بعدی پس از اجرای دونرخی شدن قیمت بنزین اندیشیده شود.

انتهای پیام/چ

بیانیه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر از مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.