المیادین: در محکومیت اغتشاشات و اعلام حمایت از رهبری در ایران تظاهرات سراسری برگزار شد

المیادین اعلام کرد ده‌ها هزار نفر در شهر‌های مختلف ایران در محکومیت اغتشاشات و اعلام حمایت از رهبری تظاهرات کردند.

المیادین: در محکومیت اغتشاشات و اعلام حمایت از رهبری در ایران تظاهرات سراسری برگزار شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد ده‌ها هزار نفر در شهر‌های مختلف ایران در محکومیت اغتشاشات و در حمایت از رهبر معظم این کشور تظاهرات کردند.

طی چند روز اخیر در ایران عناصر نفوذی و ضد انقلاب درصدد بودند با حضور در میان مردم و ایجاد اغتشاش، آشوب و وارد آوردن خسارت به اموال عمومی امنیت و آسایش عمومی جامعه را خدشه‌دار کنند که با هوشیاری مردم و عملکرد مناسب و سریع نیروهای امنیتی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

در این میان برخی کشورها که دشمنی‌شان با ایران همواره به اثبات رسیده است سعی دارند با بحرانی نشان دادن اوضاع و حمایت از اغتشاشگران بر هیزم این آتشی که خودشان برافروخته‌اند، بیفزایند.

وزارت خارجه فرانسه در اظهاراتی که نشانگر مداخله آشکار این کشور در امور داخلی کشورمان است، از ایران خواست به «آزادی بیان» و حق برگزاری «تظاهرات مسالمت آمیز» احترام بگذارد.

دولت آلمان هم روز دوشنبه در اقدامی مداخله جویانه از اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران حمایت کرد و آنها را «تجمع‌های مشروع» خواند!

پیش از این دولت آمریکا نیز در اقدامی مشابه از شرارت‌های اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین شروع شد، حمایت کرده بود. 

کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد: «ایالات متحده از مردم و اعتراضات مسالمت‌آمیز آن‌ها علیه حکومت حمایت می‌کند. ما استفاده از نیروی کُشنده و محدودیت‌های شدید علیه اعتراضات را محکوم می‌کنیم.»

پیشتر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که ایران بزرگترین کشور حامی تروریسم در خاورمیانه بوده و عامل اصلی بی‌ثباتی در این منطقه است. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

برچسب ها: تظاهرات ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن ریاحی
۰۹:۱۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سراسری؟! خخخخخ
راستی، بامجوز یا بی مجوز؟ مسئله این است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یعنی این دولت بی چشم و رو فرانسه بره بمیره، جالبه دولت مردم کش فرانسه که یک عامل فتنه در ایران اون ها هم هستند ادعا حقوق مردم ایران داره، تو بیل زنی، قاتل ، باغچه خودتو بیل بزن
آخرین اخبار