سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

درآمد ۳۰ هزار میلیارد تومانی افزایش قیمت بنزین بین مردم توزیع می‌شود

خدابخشی گفت: بر اساس گزارش آقای نوبخت، تمام منابع ناشی از افزایش قیمت بنزین که رقمی معادل ۳۰ هزار میلیارد تومان است، به طور کامل بین ۶۰ میلیون نفر ایرانی توزیع می‌شود.


درآمد ۳۰ هزار میلیارد تومانی افزایش قیمت بنزین بین مردم توزیع می‌شودمحمد خدابخشی، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  آقای محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با معاونان خود حضور پیدا کردند؛ در این جلسه سناریوی افزایش قیمت بنزین بحث و بررسی شد و همکاران ما در کمیسیون گلایه‌هایی کردند که این افزایش قیمت بنزین به مردم اطلاع رسانی نشد و همچنین نمایندگان در مجلس از این افزایش قیمت اطلاعی نداشتند.

او ادامه داد: بر اساس گزارشی که آقای نوبخت ارائه دادند، تمام منابع ناشی از افزایش قیمت بنزین که رقمی معادل ۳۰ هزار میلیارد تومان است، به طور کامل بین ۶۰ میلیون نفر ایرانی توزیع می‌شود.

خدابخشی گفت: آقای رحمانی هم گزارش از تمهیداتی که برای کنترل بازار اندیشیده بودند ارائه کردند، همچنین گزارشی درباره حداکثر افزایش قیمت بنزین بر روی کالاها دادند و گفتند تأثیر افزایش قیمت بنزین بر سایر کالا‌ها ۴ تا ۴.۵ درصد است و تأکید کردند که این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای کنترل بیش از پیش بازار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: جزییات طرح حمایتی دولت برای جبران افزایش قیمت بنزین


انتهای پیام/

تأثیر افزایش قیمت بنزین در سایر کالا‌ها ۴ تا ۴.۵ درصد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
یعنی هر نفر پانصد هزار تومان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
۳۰ هزار میلیارد در سال اگر تقسیم بر ۳۶۵ روز شود یعنی روزی حدود ۸۲ میلیارد تومن اگر تقسیم بر مصرف روزانه بنزین که دولت گفته ۹۳ میلیون لیتر کنیم میشور کمتر از ۹۰۰ تومان . خب بهتر نیست بجای این همه درگیری و اعلام سهمیه برای این و اون تک نرخی میکردین ۱۹۰۰ تومن
آخرین اخبار