مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

عراق۰- بحرین۰/ شانس صدرنشینی تیم ملی ایران زنده ماند

در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم های ملی عراق و بحریت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

عراق۰- بحرین۰/ شانس صدرنشینی تیم ملی ایران زنده ماندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه بازی های روز اول از دور برگشت رقابت های مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(به وقت تهران) تیم های ملی عراق و بحرین که در گروه C این مسابقات با ایران، هنگ کنگ و کامبوج هم گروه هستند به مصاف هم رفتند.

این بازی مانند دیدار قبلی شاگردان سرتکو کاتانچ در تیم ملی عراق با ایران در ورزشگاه بین المللی امان اردن برگزار شد اما باز هم شیرهای بین النهرین از حضور پرشمار هواداران شان در اردن بهره بردند.

دیدار ۲ تیم عرب زبان گروه که وضعیت بهتری نسبت به شاگردان مارک ویلموتس دارند در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید. نکته جالب این جا است که بحرین و عراق در بازی رفت که در ورزشگاه ملی منامه برگزار شد هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

با این نتیجه عراقی ها ۱۱ امتیازی شده و صدرجدول را حفظ کردند. تیم هلیو سوسا پرتغالی هم با ۹ امتیاز و یک دیدار بیشتر نسبت به ایران ۶ امتیازی در رده دوم باقی ماند. با این تساوی شانس ایران برای صدرنشین شدن در پایان مرحله دوم انتخابی همچنان زنده باقی ماند.

هنگ کنگ و کامبوج هم به ترتیب با ۵ و بدون امتیاز در رده های چهارم و پنجم گروه جای دارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از انتخابی جام جهانی قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نکته
۲۳:۵۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنت ملی هم اگه کامل بشه بد ک نیستا !!
Iran (Islamic Republic of)
نکته
۲۳:۵۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنت ملی هم اگه کامل بشه بد ک نیستا !!
آخرین اخبار