معرفی برترین شبکه‌های اجتماعی ایرانی

در این گزارش به معرفی چهار شبکه اجتماعی ایرانی می‌پردازیم که می‌توانند تجربه کاربری مناسبی به شما ارائه دهند.

شبکه‌های اجتماعی ایرانیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای امروز بودن در بستری که بتوان تصاویر و فیلم‌های لحظه‌ای خود را در آن به اشتراک گذاشت، امری طبیعی شناخته می‌شود. به همین دلیل اکنون افراد زیای در سراسر جهان عضو شبکه‌های اجتماعی می‌شوند و روزانه به این تعداد نیز افزوده می‌شود.

می‌توان یکی از دلایلی که می‌گویند اکنون دنیا مانند یک دهکده جهانی است که همه افراد از یکدیگر خبر دارند و می‌توان هر لحظه از اتفافی که در آن سوی دنیا رخ می‌دهد خبر داشت را دقیقا وجود چنین شبکه‌های اجتماعی دانست. اکنون شبکه‌های اجتماعی زیادی با اسامی مختلف در سراسر دنیا وجود دارند. این شبکه‌های اجتماعی توانسته‌اند به یکی از اصلی‌ترین ستون‌های دنیای مجازی تبدیل شوند. می‌توان گفت زندگی مجازی بدون این شبکه‌های اینترنتی که اصطلاحا به آن‌ها سوشال مدیا نیز می‌گویند تقریبا غیرممکن است.

ایرانیان که در زمینه‌های مختلف در حال پیشرفت هستند این بار به ساخت شبکه‌های اجتماعی روی آورده‌اند. این شبکه‌های اجتماعی کارایی یکسانی با دیگر مدل‌های مشابه داشته و کاربران می‌توانند با افراد مختلف به وسیله آن در ارتباط باشند. در این گزارش به معرفی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم:

شبکه‌های اجتماعی ایرانینزدیکا

شبکه‌ اجتماعی ایرانی نزدیکا در واقع با خلاقیت برنامه‌نویسان با پیام‌رسان ترکیب شده است. این بدان معناست که کاربران این شبکه‌ اجتماعی نه تنها می‌توانند به دنیایی از تصاویر و فیلم‌های به اشتراک گذاشته شده توسط افراد دیگر دسترسی داشته باشند بلکه می‌توانند در بخش پیام‌رسان آن با کسانی که در این نرم‌افزار هستند به گفتگو بپردازند.

در این شبکه اجتماعی می‌توانید مانند اینستاگرام پست بقیه کاربران را لایک کرده و زیر آن‌ها نظر بگذارید. این نرم‌افزار از چهار سال پیش در فضای مجازی منتشر شده است و این بدان معناست که اکنون بیشتر مشکلات آن رفع شده و می‌توان از این شبکه اجتماعی به راحتی استفاده کرد.

شبکه‌های اجتماعی ایرانی

اگر دلیل نام گذاری آن را جویا شوید به این نکته می‌رسید که در واقع این شبکه اجتماعی می‌تواند بر اساس موقعیت مکانی نیز عمل کند. نزدیکا به کاربران نزدیک به هم امکان کشف و تبادل اطلاعات می‌دهد؛ به همین دلیل نام آن نزدیکا است. حتی گفته می‌شود بعضی مواقع در این نرم‌افزار مسابقات فیلم‌سازی و عکاسی برگزار شده و کاربران می‌توانند به خواست خود در آن شرکت کنند.

برای استفاده از این شبکه اجتماعی کافیست مانند باقی نرم‌افزارها یک حساب کاربری ساخته و آن را به عنوان نام مجازی خود به کار برید.

برترین تصاویر پس‌زمینه (۲۳ اردیبهشت)

شبکه‌های اجتماعی ایرانیبا هم

"با هم" نام نرم‌افزاری است که مدتیست وارد کافه بازار و دنیای اندرویدی‌ها شده است. این نرم‌افزار به دلیل محیط جالبی که دارد از سوی کاربران دنیای مجازی مورد استقبال قرار گرفته و افرادی هستند که از آن استفاده می‌کنند. در واقع این نرم‌افزار را می‌توان ترکیبی از چند برنامه ارتباطی مختلف دانست. شما می‌توانید با داشتن حساب کاربری در این برنامه چند عملکرد را با هم داشته باشید.

در این شبکه اجتماعی می‌توانید علاوه بر تبادل اطلاعات، نظرات و عقاید خود با دیگران عضو گروه‌های مختلف نیز بشوید. البته این همه ماجرا نیست زیرا حتی در این شبکه اجتماعی مانند یک پیام‌رسان، کانال‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید به عضویت در آن‌ها مطالب مورد نظرتان را دریافت کنید.

شبکه‌های اجتماعی ایرانی

در واقع با نصب کردن "با هم" می‌توانید به صورت همزمان خود را با چت روم، سرگرومی، گروه، کانال و پست مشغول کنید. یکی از شاید باور نکنید اما بیش از ده هزار کانال فعال فارسی با موضوعات مختلف در این شبکه اجتماعی وجود دارند که می‌توانند کاربران بسیار با علایق مختلف را به خود جذب کنند. در مواردی که درباره بخش‌های مختلف این شبکه اجتماعی ذکر شد نام سرگرمی به چشم می‌خورد. این بخش دارای بیش از بیست هزار بازی است که کاربران می‌توانند آن‌ها را انجام دهند.

همه این موارد و بخش‌های سرگرم‌کننده باعث می‌شود این شبکه اجتماعی دارای محیطی شاد و سالم برای "با هم" بودن کاربران فضای مجازی باشد.

توجه: متاسفانه به دلیل بروز برخی اختلالات در اینترنت ایران، این نرم‌افزار در دسترس نیست. اما به زودی با حل مشکل اینترنت این مسئله حل می‌شود.

برترین تصاویر پس‌زمینه (۲۳ اردیبهشت)

شبکه‌های اجتماعی ایرانیهورسا

یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی که در بازار یافت می‌شود، هورسا است. شعار این نرم‌افزار این است که حریم خصوصی افراد را می‌فهمد و به قواعد آن پایبند می‌ماند. از نکته‌های جالب این شبکه اجتماعی این است که کاربران می‌توانند علاوه بر لایک کردن پست‌های دیگران آن‌ها را دیسلایک نیز کنند. این قابلیت در بیشتر شبکه‌های اجتماعی نیست و جای خالی آن در برنامه‌های مختلف حس می‌شود.

علاوه بر این بیشتر قابلیت‌های دیگر این نرم‌افزار مانند استوری، کامنت، بازنشر و دیگر موارد شباهت زیادی به باقی شبکه‌های‌ اجتماعی دارند. از دیگر اتفاقات جالبی که در این شبکه اجتماعی رخ می‌دهد می‌توان به دسترسی راحت به هشتگ‌ها و متحوای پربازدید و اخبار داغ روز اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های شبکه اجتماعی هورسا که شعار آن را در خود متبلور می‌کند اختیار کامل در تعیین سطح دسترسی دیگران به پروفایل است.

شبکه‌های اجتماعی ایرانی

هنگام شخصی‌سازی پروفایل خود اصلا نگران نباشید زیرا به وسیله ویژگی‌های جدید این شبکه اجتماعی می‌توانید کاور، موقعیت مکانی، آدرس سایت و موارد این چنینی را تغییر دهید. اگر در بخشی از وظایف این دستگاه سوال داشتین کافیست از منوی تنظیمات پروفایل شرح کامل آن را مشاهده کنید.

برترین تصاویر پس‌زمینه (۲۳ اردیبهشت)

شبکه‌های اجتماعی ایرانیلوکوبوک

در پایان باید یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی داخلی را به شما معرفی کنیم. این برنامه با ترکیب امکاناتی مشابه شبکه‌های اجتماعی و سیستم نویسندگی سعی دارد علاوه بر سرگرمی به کاربران خود لذت مطالعه را ارائه کند. شاید برای جالب باشد که بدانید این اولین شبکه اجتماعی دنیاست که بدین شکل و طراحی شده و سه هدف اصلی سرگرمی هدفمند، مطالعه لذت بخش و نویسندگی حرفه‌ای را دنبال می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی ایرانی

برای استفاده از این شبکه اجتماعی تنها کافیست با استفاده از شماره تلفن خود و بدون نیاز به ایمیل یک حساب کاربری ساخته و وارد این نرم‌افزار شوید. مانند شبکه‌های اجتماعی دیگر پروفایل جدید بسازید، کاور آن را انتخاب کنید و برای خود بیوگرافی جذاب بنویسید. در محیط این برنامه می‌توانید دوستیابی کرده و افرادی که در فهرست دوستان شما هستند را مدیریت کنید. علاوه بر این موارد اکثر قابلیت‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند لایک کردن، ارسال پیام خصوصی، دسترسی به حساب کاربری از طریق چندین دستگاه و موارد این چنینی در لوکوبوک تعبیه شده است.

شبکه‌های اجتماعی ایرانی

اما از این موارد که بگذریم قابلیت‌های دیگر این شبکه اجتماعی به ما این امکان را می‌دهد که از مطالعه آنلاین بیشترین لذت را ببریم. شما می‌توانید در لوکوبوک کتابخانه‌ای اختصاصی از لیست کتاب‌ها و داستان‌های مورد پسند خود بسازید. حتی می‌توانید در دیتابیس کتاب‌های چاپ شده جستجو کنید. حتی کسانی که به داستان و رمان علاقه‌مند هستند این نوید را می‌دهیم که می‌توانند در لوکوبوک داستان مورد نظر خود را دنبال کرده و در صورت اضافه شدن قسمت جدید از طریق اعلان متوجه آن شوند.

حتی برای این برنامه یک پنل نویسندگی نیز طراحی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند به وسیله آن بدون ترس از کپی شدن کارهایشان آن‌ها را به اشترام بگذارند.

انتهای پیام/

شبکه‌های اجتماعی ایرانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۲:۰۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
چند ساله از پیام رسانهای داخلی استفاده میکنم خوشبختانه حریم خصوصی هم تا الان به مشکل نخوردم و راضیم عالی
Iran (Islamic Republic of)
نون میم
۱۴:۲۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
منم چند ساله ایتا و بله رو دارم و راضیم خداروشکر،کار آدمو راه میندازه،واتساپ داشتم قبلا ولی چون از خارج کشور و از شهرای مختلف چندبار تو واتساپ به صورت مشکوکی تماس می گرفتن و قطع میکردن پاکش کردم:/گفتم یه موقع هک مک نکنن آدمو،اطلاعات زندگی خصوصیمونو به فنا بدن
Iran (Islamic Republic of)
سیمای نور
۱۶:۴۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام من حدود ۷سال یاشایدم بیشتر از پیام رسان های ایرانی استفاده میکنم واقعن راضی ام
اونایی ک میگن ایتا بده فک کنم نتشون مشکل داره چون من تقریبن تموم شبکه های ایرانی رو از ابتدا ک ایجاد شدن استفاده کردم تو همشون ایتا و بله خیلی عالی بودن

علی رغم اینکه اطرافیانم شبکه های خارجی استفاده کردن من در شبکه های ایرانی موندم و واقعن خسته نباشید میگم ب کسایی ک زحمت کشیدن واین شبکه هارو در اختیار ماقرار دادن
من گاهن از واتساپ هم استفاده کردم نه تنها هیچ چیز بالاتر از ایتا نداره بلکه از نظر من سرعتشم پایینه
حالم به هم میخوره از کسایی ک خود باخته ان فک میکنن چون خارجی ان ینی بهترن براشون متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۰۸:۲۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
شبکه اجتماعی همخونه هم خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
Sky scraper
۱۶:۳۹ ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
ببینید این پیام رسان هورسا خیلی خوب و جذابه ولی هرچقدر هم بهتر باشه بازم خوب نیستن چون سرور داخلیه و جهانی نیست اگه جهانی باشن خیلیا جذب میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
امیگو از همه شون بهتره قابلیت های بیشتری هم داره
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۵:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
فقط کاربر کم داره اونم زیاد میشه ایشالا
Iran (Islamic Republic of)
امید امیری
۰۱:۵۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
در مورد سایت های فروشگاهی هم لطفا مطالب جمع آوری کنید مثلا نمونه سایت های خوب رو معرفی کنید که مردم بتونن خرید کنن و از سایت های خوبی که توی زمینه فروش هستن و از مردم کلاهبرداری نمیکنن رو معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام
شبکه اجتماعی کلیکی ها خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
azariplus
۰۶:۵۵ ۱۲ دی ۱۳۹۹
مردم با چه امیدی از پیام رسان های ایرانی استفاده کنم مثلا نمونه همین هورسا خودش ناقص حریم خصوصی کاربرانه من مدرک دارم خود واحد پشتیبانی میگه اگر 6 ماهم از زمان پاک کردن پستتون بگذره توی دیتابیس ما موجوده
از موتور جستجوی های بومی که دیگه نگم آپدیتشون حداقل مال 4 سال پیش فاقد امنیت جستجو هاشون افتضاح بدتر از همه پیام‌رسان های بومی از مشابه خارجی نت میخورن یه طرف همه خدماتشونم پولیه بازم از خدمات افتضاح داخلی بگم یا بسه اگر واقعا هدفشون شفافیت سازی بود پیگیر مطالبات این همه کاربر می شدن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
بعد ببخشید میشه بگید گوگل چقدر پایبند به حریم خصوصی هست؟ موتور های جست و جو مثل گردو و ذره بین از بهترین مرورگر ها هستن که هنوز هم اپدیت میدهند. بعد لطفا اگر میشه شفافیت سازی سرویس های خارجی هم بگید ما فیض ببریم از کلامتون.خدا کنه یه روزی بیاد انقدر خود تحقیر نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۵۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
سلام وقت شما بخیر. ممنون از مطلب خوبتون. تعدا شبکه های اجتماعی روز به روز بیشتر میشه. من دیروز در یک شبکه اجتماعی ثبت نام کردم که اسمش مثل هم بود. تو شبکه اجتماعی مثل هم که مخصوص حوزه پزشکیه ، افراد زیادی تجربه های پزشکی خودشون رو گذاشتن تا بقیه بتونند ازش استفاده کنند. تا زه اونجا میشد راحت پروفایل سایت ، با بقیه در ارتباط بود خیلی باحال بود. گفتم به شما هم معرفی کنم.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام من از استان زنجان هستم. بسته اینترنت یک ماهه خریدم، اما تا میام درس‎هام رو بخونم اینترنت قطع میشه. تو رو خدا اینترنت رو قطع نکنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۴۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
بعد سالها هنوز اپارات یکه تازی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
النار
۰۶:۵۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
من این چند روز هم آی گپ نصب کردم هم ایتا و هم سروش. آی گپ و ایتا که اصلا هیچی سروش یه مقدار خوب بود اونم دوستام پیام میدن بعد یه بارم اس ام اس میزنن که پیامم رسید دستت!؟ چرا آنلاینی پیاما رو نمیخونی خخخخخخ
بخاطر رفع مشکل لاگ اوت کردم که دوبارع وارد شم بلکه پیاما بیاد الان ‌نزدیک ۷ ساعته تلاش میکنم کد فعال سازی نمیده.....
خدایی با این نرم افزار ها میخواید به جنگ واتس اپ و تلگرام و اینستا برید! معلومه هیچ کس استفاده نمیکنه خب. کاربر یه چیزی میخواد به کارش بیاد نه اینکه دردسر بکشه.. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
نگهبان
۱۶:۳۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
برو پیام رسان گپ نصب کن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
دوست عزیز مشکل از شما هست مگرنه این همه ادم دارن استفاده میکنن مشکلی هم ندارن. یکیش خودم از همه پیامرسان های ایرانی استفاده میکنم و عالی هستن .
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۶:۴۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینترنت برای خیلی ها اسباب بازی و ابزار تفریحشونه ولی برای خیلی از ماها کل زندگی کاری و هنری و تفریحی و درآمدی مون وابسته به اینترنته، مسخرشو دیگه درآوردن
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۶:۳۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینترنتی که به شبکه جهانی وصل نباشه فرقی با تله تکست نداره، خنده دار ترین جوک تاریخه
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۶:۳۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
چیزی که استفاده ازش زوری باشه حتی اگه از نمونه خارجی بهتر هم باشه دل آدم رو می زنه، چه برسه به این سرویس های اینترنتی ملی داغونی که این چند روزه دیدیم که باعث شد هممون با خاطره تلخ و لعن و نفرین ازین به بعد تو ذهنمون حکاکی شن

سرویسی که خوب باشه، مثل دیوار و دیجی کالا و... نیازی به زور و محدودیت نداره، مردم خودشون میرن دنبالش
Iran (Islamic Republic of)
mr.mk
۰۰:۵۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
منم یه سایت پرسش و پاسخ میشناسم به اسم پاسخحو ، کاربران میتونند سوال بپرسند و به سوالات همدیگه جواب بدن. سایت خوبی هستش ، الانم بازه و میتونید ازش استفاده کنید. من خودم چند تا سوال درسی و علمی پرسیدم بلافاصه جواب دادن.
pasokhjo.ir
Iran (Islamic Republic of)
Lola
۰۰:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
امانت دار باش خب، ملت دارن خودشونو پاره میکنن نظراتشونو تایید کن نه نظرات منو -_- شب بخیر اند بای فور اور o_O
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۰۰:۰۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
برنامه های ساخت برنامه نویسان ایرانی خیلی خوب و قابل پیشرفته ولی آقا مگه زوریه؟
طرف نباید حق انتخاب داشته باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
Lola
۲۳:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
لینک آهنگ برف مهدی جهانی رو داری yjc؟ دو تا چای خوردم خوابم پریده
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۳:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

نه متاسفانه

Iran (Islamic Republic of)
Lola
۲۳:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بداخلاق :(
Iran (Islamic Republic of)
Lola
۲۳:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نه اشتباه شد :( پیدا نکرد
Iran (Islamic Republic of)
Lola
۲۳:۲۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آخرین روز توی کانال تلگرام آهنگ برف مهدی جهانی رو گوش میدادم ولی کش گوشیمو خالی کردم بعدشم نشد دوباره دان کنم الان از پارسی جو پیداش کردم ))) خوشالم yjc . )))
Iran (Islamic Republic of)
Lola
۲۳:۱۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
کاش حداقل یه آهنگ معرفی کنی
Iran (Islamic Republic of)
Lola
۲۲:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بذار بهت بگم این هفته که نت نبود چیکار کردم.
اول که فیلم صبحانه در تیفانی رو دیدم البته بدون زیر نویس فارسی چون تا اومدم زیرنویس فارسیشو دانلود کنم نت قطع شد.
کل این هفته رو فقط دو صفحه بتن آرمه خوندم برای کنکور . تنها تفریحم نت هست که اونم قطع بود.این هفته خونمون همه مریض بودن فقط سوپ خوردیم دیگه از مرغ بدم میاد .
به چند تا کتاب هم راجب اینترنت و طراحی کامپیوتر و برنامه نویسی و زبان نگاه انداختم . امروز مامانم یه جوراب و مسواک برام خرید . عاشق جورابمم .
راستی yjc , من از کجا بفهمم ناراحت نمیشی بنویسم؟ به هر حال قول میدم زود خوابم ببره.خوش اخلاق باشی
Iran (Islamic Republic of)
Lola
۲۲:۴۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نظرمو منتشر نکن
حوصله م سر رفته ، دلم میخواد فیلم تعطیلات رومی که آدری هیپبورن توش بازی میکنه رو ببینم ولی فیلیمو از سایتش برداشته توی آپاراتم نیست. بقیه جاها هم که فیلتره . دیگه مهم نیست فقط yjc , تو عصبانی نشو که من اینجا مینویسم .
Iran (Islamic Republic of)
Lola
۲۲:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
امشبم باید با تو سحر کنم yjc
الان اگه دوست میداشتم نصف شبی داشتم باهاش حرف میزدم، ولی چه کنم که از دنیا تو قسمتم شدی ))) ای لاو یو هانی
میشه اینجا بنویسم؟ یه حس خوبیه که یه نفر میخونه!
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۲:۳۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸

بله. ما تمام نظرات شما رو میخونیم

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینا به دردنمیخورن بسیارکندن چرانتو وصل نمیکنن به کجابریم ادمین پیگیرشو ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
:)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
با این روند دولت ادامه بده باید منتظر اعتراضات گسترده دانشجو ها و.. در خیابان ها باشند !!
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۰۸:۰۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نکنه برای وصل شدن به اینترنت جهانی باید پول بدیم‌ و بسته بخریم.
Germany
سارا
۰۱:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
سلام با این نرم افزارها امکان تماس صوتی و تصویری هم دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
مگه نمیگن به همه پیامها و تماسهای مردم دسترسی دارن؟پس چرا اینترنتو قطع میکنن؟! اینا که پیامای مردمو میبینن خب هرکی حرف از اغتشاش و خرابکاری زد بگیرنش دیگه چرا اینتنتو قطع میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
Hich
۰۰:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
معنی تمام اپهای ایرانی فضولی و سرک کشیدن در زندگی افراده فقط،،وگرنه که هیچ احترامی برای فضای خصوصی افراد قائل نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
نکنه اطلاعات سازمان سیا رو از من سرقت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
توی این چند روز به اجبار از چند پیام رسان ایرانی استفاده کردم . بسیار بی کیفیت بودند. این شبکه های اجتماعی کپی شده فقط در نبود رقبای جهانی و به اجبار چنین روزهایی کاربر پیدا میکنند . همچنین باشگاه خبرنگاران جوان !
Iran (Islamic Republic of)
میلا
۲۲:۱۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
میدونم این کامنت منم مثل باقیش تایید نمیشه ..
نه اپ ایرانی استفاده میکنم و نه نت میخرم از اپراتور ها و انتخابات هم نزدیکه اونجا مردم دوست نشید مجدد ..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا نظر منو نمیزاریی ؟؟جز اینکه گفتم یه دخترم درامدم از نته چرا نمیزاریی چرا پیگیری نمیکنین وصل کنن
Iran (Islamic Republic of)
ریحان
۲۰:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اقا اصن من میخوام برم اینستاگرام و تلگرام و دلم میخواد از واتس اپ استفاده کنم ... چرا نمیفهمن که ادم حق انتخاب داره؟ چقدر سخته مگه فهمیدنش؟ چقدر سخته که بفهمن هرکس از هرچی دلش بخواد باید بتونه استفاده کنه؟ چقدر سخته فهمش که نمیشه همیشه از زور استفاده کرد؟ ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بنزین گرون شد که شد
فدای سر ملت ایران
نکنه برا گرون شدن نت نقشه دارین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دوستان لطف کنید جواب بدین
ایا تو هیچ کدوم از این اپ ها میشه سوالات قلمچی رو پیدا کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
Mojtaba Salehi
۱۹:۳۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام ، میشه چندتا مرور گر ایرانی و اپلیکیشن پیام رسان داخلی برای ios معرفی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
عاقا ما اینستای خودمونو میخوایم.زوره مگه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینایی که گفتین مخاطب هم داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۷:۴۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
در جواب کسانی که میگن خودمون مقصریم و رای دادیم : ببخشید قرار نیست مردم بخاطر اعتمادی که کردن بازخواست بشن .. این کسی که رای اعتماده مردمو گرفته سوء استفاده کرده و به فکر مردم نیست باید بازخواست بشه..مردمی که با وعده های الکی فکر کردن وضع زندگیشون یکم از اینی که هست راحت تر میشه چه گناهی دارن؟ در ضمن ..هرگز اون سلبریتی هایی که با لاک و شال بنفش میومدن رای طرفداراشونو میگرفتن نمیبخشم ...الان همشون ساکتن و معلوم نیست کجان در صورتی که موقع انتخابات همشون فعال حقوق بشر و حقوق سیاسی بودن و متخصص ...اما الان هیچی توی حیطه کاریشون نیست! (لطفا نظراتمونو تایید کنین حداقل اینجا یکم حرفمونو بزنیم..تنها جایی که خودم بهش دسترسی دارم همینجاست ... واقعا کشورمون نباید به اینجا برسه که یه جوون 18 19 ساله مثل خودم هیچ امیدی برای اینده درسی و شغلی و اقتصادی خودش نداشته باشه)
Iran (Islamic Republic of)
معین
۲۰:۱۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دمتگرم
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۰۰:۰۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
چرا دیگه، تقصیر خیلی از افراد هست.
خیلی ها دیدن تبلیغات و وعده های طرف زیاده، رای دادن. اینا هیچ.
اما افرادی که میتونستن یه دید کلی از آینده داشته باشن چرا به فرد اشتباه رای دادن؟
خیلی ها میان توی زندگی آدم با حرف های قشنگ، زندگیمونو به آتیش میکشن، درسته تقصیر اوناست و باید بازخواست بشن ولی آیا خودمونم مقصر نیستیم که بهشون اعتماد کردیم؟
پاسخمو تایید کن yjc
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۷:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام.
واقعا کار خیلی جالبی نیست برای اینکه مردم مجبور بشن از برنامه های داخلی استفاده کنن. اگر جذابیت و طراحی و ساختی که برنامه های روی بورس الان دارن رو داشته باشن مطمئن باشین مردم ازشون استفاده میکنن و چه بهتر که ایرانی باشه. من اینطور خبرارو خوندم مثل اینکه قرار نیست اینترنت جهانی دییگه داشته باشیم و فقط محدود به ایران میشیم ..ما حتی یه موتور جستجوی ایرانی نداریم و حتی از سایتای ایرانی اطلاعی نداریم ..چجوری باید جستجو کنیم؟من روزانه حداقل نزدیک به صد بار توی گوگل به دنبال سوال هام جستجو میکنم و خب هر سایت فارسی ای که بیاد ایرانیه دیگه نیست؟!چیزای سیاسی دنبال نمیکنم که سایت ها وبلاگ های ساخت کشورای دیگه بیاد توی نتایجم که. الان که حتی به گوگل دسترسی ندارم چطوری میتونم حتی جستجو کنم؟واقعا درک نمیکنم این چه روشیه
Iran (Islamic Republic of)
mr.mk
۰۰:۵۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
این روش اسمش پاک کردن صورت مسله هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام،من اصلا اینترنت برام مهم نیست،یعنی راست کارم نی،ولی خیلی به رسانه ملی اعتماد دارم،وقتی نظرات هموطنامو میخونم به خدا اشک میریزم،نمی خوام به صداقت رسانه شک کنم تو رو خدا یه فکری برا این همه آدم که لنگ اینترنت هستن بکنین،لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من الآن به شدت به گوگل ترنسلیت و ویکی پدیا نیاز دارم خواهشا وصلش کنید یه جایی خوندم به جای گوگل ترنسلیت از آبادیس استفاده کنیم آخه آبادیس فقط یه کلمه را ترجمه میکنه ولی گوگل ترنسلیت یه صفحه را راحت ترجمه میکنه من که نمیتونم کلمه کلمه وارد کنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دوست عزیز از ترگمان استفاده کن.
Targoman.ir
بدون اغراق میگم ترجمش از گوگل ترانسلیت بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
مترجم parsijoo.ir
هم شاید بتونه کارت رو راه بندازه
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن 0098
۰۹:۰۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
این سایت هایی که بالا معرفی کردید فقط یه پوسته ظاهرا ایرانی داره که موتور جستجوگرش گوگل و گوگل ترنسلیت هست که به لطف قطع اینترنت اینا هم باز نمیشه، مثل سمند خودروی ملی که فقط لاستیک هاش ایرانیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا انقد اپلیکیشن ایرانی معرفی میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چطور شد برای گرونی بنزین هی میگین همه ی دنیا گرونه ولی دسترسی به اینترنت جهانی که همه ی کشور ها دارند را نمیگید?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بابا همه چی مال اون چهار در صد اشراف زاده است اینترنتم مال همون هاست اسمش گذاشتین دموکراسی و آزادی چقدر آخه فشار رو مردم میارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مای آفیشال رو هم معرفی کنید رابط بین این هاست ایرانی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
My-official.ir شبکه اجتماعی نیست اما برای کانال ها و پیج ها خوبه خودم هم استفاده می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
والا نمیدونم چرا همه مینالن این شبکه های اجتماعی جز بدبختی چی داشته برای خانواده های ایرانی فقط موتور جستجو واجبه که اونم باید وزارت ارتباطات پاسخ گو باشه 10 ساله چرا نتونستن یه موتور جستجو برا مردم فراهم کنن برای همچین وقتایی ولی خب قطعا تلنگری شد تا حداقل دولت برای یک موتور جستجو خوب سرمایه گذاری کنه
Iran (Islamic Republic of)
kami nami
۱۹:۲۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
وقتی شما از اینترنت به عنوان سرگرمی استفاده می کنی و فقط شبکه اجتماعی و سرچ رو می فهمی دلیل نمیشه بقیه هم مثل شما باشند. خیلی از کسب وکار های کوچک و بزرگ نیاز به سرورهای بین المللی دارند و الان دارند ضرر می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینارو باید قبل اینکه مردپ بهش معتاد بشن و از طریقش شغلو درامد زایی یا وقت تنهایی بگزرونن یا مطالب بخونن و درگیر اینابشن میگفتید دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
آرمین
۲۱:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یه چیزی بگید بگنجه ، من طراح سایتم وسئو کار میکنم موتور های جستجوی ایرانی قدرت ندارند ، سایت باید در سطح جهانی کار بشه باید در فضای گوگل رقابت کنیم ، میدونی بومی سازی موتور جستجو چه خرجی رو دست سایت دار ها میذاره که باید دو طرفو ساپورت کنن؟؟؟

اینترنت که داخلی نمیشه اخه اینترنت داخلی کاربردش چیه؟؟بیایم وای جی سی بخونیم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۳۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
منم با آرمین موافقم ولی یه سوال از شما آقای ناشناس شما اصلا از اینترنت فهمی داری چون اگه داشتیاینو نمی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
توجه داشته باشيد ك اينترنت ملي ك قراره بزودي راه اندازي بشه، همينيه ك اينروزا شاهدشيم
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۵:۲۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
استارت آپ هایی را می شناسم که در مرحله نابودی کامل قرار گرفتن، اینا تمام اساس کارشون اینترنت هستش و مثل هوا میمونه برای آدمها ولی الان دارن این استارت آپ ها خفه میشن، حتی تعدادی را میشناسم که همین الان اعلام ورشکستگی کردن، واقعا کی پاسخگوست، آه این بدبخت ها دامن کیا را قراره بگیره، کی هست بیاد و یه جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت ملی وصله.خواب اینترنت بین المللی دیگه ببنید دوستان.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
در خصوص تایید پیام از سوی باشگاه خبرنگاران من همه جور پیام دیدم تو سایتشون
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۴:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ما دانشجوها که کلا با اینترنت جهانی سر و کار داریم
از دست شما چیکار کنیم.
همه اخبار،اطلاعیه ها، تایم برگذاری کلاس ها و آزمون هامون فقط و فقط از این راه بدست میاد.
لااقل یه خبر بدین کی میشه به اینترنت دسترسی پیدا کنیم تکلیفمون مشخص بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دوستان خبرنگاران جوان
لطفا اینهمه اعتراضی که نسبت به قطعی اینترنت تو سایتتون میبینید رو به مسئولین مربوطه برسونید و بگید با این راه حل احمقانه فقط دارید یه بحران جدید ایجاد میکنید
درد گرونی بنزین و تورم بعدش یه طرف اینهمه کسب وکار مجازی درحال نابودی هم یکطرف!
میترسم اگه همینطور پیش بره اینبار باید معترضین به قطعی اینترنت رو تو خیابون ببینیم!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سانسور چی محترم... واسه چی تمام کامنتهای من رو سانسور میکنین؟؟ ملت نظراتی میدن 100 برابر بدتر از من اما سانسور نمیشن! خصومت شخصیه؟ یا آزادی بیانتون پنچر شده؟؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸

سلام....نهایت تلاش ما این است که نظرات انتقادی و پیشنهادات مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان به بهترین شکل و در اسرع وقت منتشر شود.

Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۲۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اون از تلگرام و دلار و گرونی پارسال اینم از بنزین و اینترنت و مطمئنا گرونی روزهای آینده که اصلا هم نمی تونید کنترل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یه درخواست از خبرنگاران جوان : شما قیمت گوشی سامسونگ A30 رو زدی ۲ و ۸۰۰ در حالی امروز رفتم بازار گفتن گرون شده ... حدودا ۳ و ۴۰۰ قیمت داد ... چرا از مسئولین نمیپرسید این افزایش قیمت برا چیه ؟؟ چرا نمیگید کنترلی بر افزایش قیمت ها نیست !! لطفا تایید کنید همه هم پاسخ بدن آیا قیمت ها همون قبلی هاست؟؟ یه هفته است همه چی گرون شده بخدا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
شما فقط دارید نظراتی و که علیه دولت و روحانی هستش رو تایید میکنی بقیه رو بیخیال شدی مگه این وضع فقط تقصیره دولته ؟؟ لطفا تایید کن حداقل اینو ... الفاظ رکیک چیه ...
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۰۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸

سلام....دوست عزیز ممنون از توجه شما....اگر همه نظرات رو بخونید متوجه میشید که اینطور نیست

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دقیقا همینطور هست من ده تا نظر دادم هیچکدوم منتشر نشده چون با جهت گیری سیاسیشون مخالفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اگه تقصیر دولت نیست پس تقصیر کیه؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بنزینو کی گرون کرده؟؟؟ دشمن؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بدبخته فلک زده
۲۰:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دلار بنزین که عامل همه بدبختیو فلک زدگی مردمه رو آمن هوتب سوم گرون کرده پس
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۳:۴۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت بین المللی که قطعا در آینده وصل میشه! چون اینطوری موندنش واقعا بی معنیه! این که دائم پیام رسان و شبکه ی اجتماعی داخلی معرفی کنیم به این معنی نیست که تمام استفاده ی ما محدود به اینطور برنامه هاست، یکی از بخش های مهم اینترنت جست و جو برای اطلاعات در زمینه های مختلفه و همه به خوبی می‌دونیم که سایت های ایرانی اصلا منبع جامعی برای تحقیقات و جمع آوری اطلاعات نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دوستان شماره ای از شورای امنیت ملی برای ارتباط مردمی وجود نداره؟
جایی نیست بشه اعتراض کرد؟
خفه شدیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
نوشابه سیاه باشه یا لیمویی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کلی کسب و کار حلال اینترنتی نابود شدن تو این یه هفته،آه مظلوم رو زمین نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۱۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
جالبه ۳۰۰تا کامنت در انتظار تایید دارید یهو صفر میشه و ۱۰۰تا به تاییدشده‌ها اضافه میشه. حرف رکیک و ناحقی که نمی‌زنیم، تایید کن دوست عزیز. :))))
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۱۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دوست عزیز متاسفانه تعداد نظراتی که حاوی الفاظ رکیک هستن کم نیست و ما قاعدتا قادر به انتشار اینگونه نظرات نیستیم.... باشگاه خبرنگاران جوان از نظراتی که کاملا منطقی و به دور از الفاظ رکیک است و  به مشکلات موجود اشاره دارد حمایت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
قرار بود فيلتر نشه چيزي كه شد
الان كلا اينترنت نداريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
وقتی صداوسیمای ملی اسم گرانی300درصدی بنزین را میذاره اصلاح قیمت سوخت و فقط گزارش های موافق دولت را نشان میدهد دیگه انتظار نداشته باشید در مورد بقیه چیزها صداقت وجود داشته باشد.(بخدا قشر ضعیف نابود میشه کاش یک نفر بفکر مردم بود). تا کی این همه وعده های الکی؟؟جوانی نسل ما که رفت ولی این راه اداره کشور نیست.هر چند میدونم نظرم منتشر نمیشه چون آزادی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مردم تا حالا یه خبر هم در مورد اینترنت نه اخبار گفته ن روز نامه ها .پس میخوان بی سر صدا برا همیشه قطع باشه.منتظرش نباشين برين یه فکر دیگه بکنین
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۱۳:۰۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خب موتور جستجوهای ایرانی که همه فیکن، حداقل لینک وبسایت اینا رو هم مینوشتید که بریم دانلود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۰۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من منتظر انتشار جواب اپلایم از دانشگاه میلانم ، اگه یه درصد شک داشتم که بمونم و همینجا برای کشور خودم کار کنم دیگه محاله حتی یه لحظه بعد اکسپت شدنم اینجا بمونم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خوشبحالت موفق باشی من که همینجا زندانی شدم هیچی ندارم هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خوشبحالت، زندگیتو ساختی و خلاص شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
Salam be asre hajarrrrr
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
salam khosh amadi
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
والا دیگه داریم کنترلمونو از دست میدیم خدا عاقبتمونو به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۲:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دوستان عزیز خربره خوردیم پای لرزشم باید بشینیم. خودتون بودید رای دادید بهش. وقتی یه مشت سلبریتی بی سواد میگفتن تا 1400 با فلانی. حالا کجان رفتن کشورهای خارجی حال میکنن. غمشونم نیست شما کسب و کارتون داغونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خودشون میگن کار دولت نبوده و سران سه قوه تصمیم گرفتن شما بازم قبول نمیکنی؟ همه به امید بهتر شدن به روحانی رای دادن کف دستشونو که بو نکرده بودن، همین نظام تایید صلاحیت بهش داد تا جزو کاندیدا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
هیدل
۲۰:۴۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
۴۰ سال همینه حتی تو دوره ی ریاست جمهوری مقام معظم رهبری هم دلار از ۲۷ تومان شد ۱۲۰ تومان و به تبع اون بقیه ی اجناس... بنزین هم چون جمعیت دولت کم بود شد دوبرابر الان شده سه برابر... خیلی بیشتر از افزایش قیمت امروزی
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۲:۳۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من میتونم از شما یه سوال بپرسم؟؟؟الان من که که طرفدار باشگاه یوونتوس هستم باشگاه یوونتوس میاد تو هورسا پیج بسازه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
وای عالی بود :))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دمت گرم بابا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ما کاربر های iOS و iPadOS چیکار کنیم پس؟
اینا که نصب نمیشن روش
تورو خدا اینترنت رو درست کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بازار برا اندرویید اما برا ios هم نرم افزار تخصصی داخلی مثل بازار داره سیب سافت یکی از اینهاست بورو راحت هرچی میخوای برا ios دان کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دوست عزیز سیب یافت یا برنامه های مشابه روی ورژن iOS 13.2.3 و iPadOS 13.2.2 ،از نصبشون جلوگیری میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دوستان فکر کنم دیگه چشممون به اینترنت بین الملل نیفته.
اینا به جای وصل کردنش دارن جایگزین درست میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینکه خیلی خوبه البته نه اینکه ملا قطع بشه همچنین چیزی امکان پذیر نیست ولی باید با اولویت اینترنت ملی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
جناب سعید شما حالت خوبه؟ ما اینترنت ملی نمیخوایم، زوره؟ اصن بنزینو بکنید لیتری ۴۰ تومن، نتو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
رفقا اینترنت قطعه برای آشوبایی ک شده
احتمالا ب زودی وصل میشه
چون نت ملی هنوز خیلی کار داره تا پخته شه و حتما در کنار نت بین الملل عرضه میشه چون به تنهایی کارامد مردم نی و مردم ب نت بین المللمم نیاز دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
عه مرسی که گفتی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۲۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بابا من میخوام سچ کنم نمیشه برنامه پیام رسانا مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۳۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
برای جستجو میتونید از جستجوگرها ایرانی مثل پارسی جو یا یوز استفاده ه کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
این دوست گرامی که گفتن جستجوگر ایرانی تابحال استفاده کردن خودشون؟
از سه چهار کلمه بیشتر بشه هی سایتی برات نمیاره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یوز کار نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بخدا میخوام بشینم زار زار گریه کنم
این چه وضعیتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من دیگه بدبخت شدم. بدبختم کردید. حالا هر کاری میخواید بکنید دیگه برام اهمیتی نداره. فقط خدا تقاص مارو از شما میگیره. مطمئن باشید
Iran (Islamic Republic of)
unknown
۱۲:۱۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
منه بیچاره منه بد بخت یه مادر دارم یه خواهر که پدرمم فوت کرده ، از دار دنیا یه گیم نت فقط تونستم بزنم ! ۴ روزه نشستم تو گیم نت دارم گریه میکنم ! اخه شماها مسلمونین؟ من پول برق این ماهمو نتونستم در بیارم ، غذا به مادرو خواهرمو چجوری بدم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
الهی بمیرم دوست عزیز درکت میکنم انشالله مشکلات به زودی حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
نه به تحریم داخلی اینترنت
Iran (Islamic Republic of)
غلام
۱۲:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
از کار و بار افتادم من همه کارم با اینترنت اخه من اینترنت داخلی چه بدردم میخوره بخاطر این چند روز قطعی کلی ضرر کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
نظرات ما به گوش دولت نمیرسه الکی داریم حرص میخوریم . اونا اصلا عین خیالشون نیست که ما کارمون به اینترنت گیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
قسمتون میدم بپرسین کی وصل میشه به خدا کار داریم ,فقط بپرسین کی وصل میشه ,حداقل یه امیدی داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خادمین ملت دیدار به قیامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا قیامت؟!!! همین دنیا باید جواب پس بدن و حقمون رو میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
کاربر محترم!
۱۱:۵۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بسههه خدایی بسه!
هیچ کدوم از اطرافیان من و خودم این برنامه ها رو هرگز نصب نمی کنیم!!!!
اونوقت چه جوری برای دانشگامون گروه داشته باااااااشیم!
اگه کلاسمون کنسل شد از کجا بفهمیممم که با این گرونی کرایه ها الکی نریم دانشگاه!!!!!
اشکالات درسیمونو چه جوری حل کنیم!!!!
کتاب دانشگاهی چه جوری قرض بگیریم!!!!!
رفتین مصاحبه کردین با دو سه نفر بعد بهشون گفتید چی بگن!!!!!
من مطمئنممم همه اونا و شما نت بین الملل دارین!!!!!!!!
هیچ کدوم از کارا با نت ملی حل نمیشه!
خود اون مرورگر ایرانیتون عکس ندارهه اصلا!!!
هنگ میکنه میخواد یه کلمه سرچ کنه!!!!!
ترجمه کردنشم که نگم براتون:))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ده برو ده
۱۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
شما دلتون به حال درس و دانشگا و کلاس نسوخته ....با تلگرام و اینستا کارایی میشه انجام داد ک با شبکه اجتماعی داخلی نمیشه مشکل اینه درسته.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
لطفا ندونسته قضاوت نکنید شاید راست گفته باشه‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
کاربر محترم!
۱۳:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آفرین تو چقدر باهوشی!!!!!!!
واقعا متاسفم برای قضاوت زودتون!
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
همه این کارها را با شبکه های اجتماعی ایرانی میشود انجام داد. به قول دوستمون مشکل شما جای دیگری است.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر محترم!
۱۳:۳۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اقای محمدرضا اگه شما یه سرچ ساده توی این مرورگر ایرانی کرده باشید متوجه میشید که اصلا تو قسمت عکس که کلمه گل را مثلا تایپ کنی هیچی نمیاره!
ترجمه نمی تونه انجام بده
سرعت لود پایینه
بازم بگم یا بسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کاربر ده برو ده و اون یکی محمدرصا
تا حالا با اینترنت کار کردید ؟؟
چی میگید واقعا ؟؟
اگه نظرات همین صفحه رو فقط میخوندید میفهمیدید میلیون ها شعل اینترنتی وحود داره مثل خودم که یکی از همین شغل ها رو دارم و زندگی مون نابود شده چند روزه چون درآمد داشتیم از این شبکه ها .
مگه اینترنت یا شبکه ها فقط برا چت کردنه که مسخره میکنید میگید دنبال فلان چیز هستن
تا حالا دانشجو بودید ؟؟ بله کار خیلی از دانشجوها گیره
اصلا گیریم یه عده بیکار بخوان استفاده نادرست داشته باشن از شبکه ها و اینترنت این دلیل میشه برا همه قطع کنن ؟؟ مثله چاقوعه با چاقو هم میشه آدم کشت هم میشه آشپزی کرد پس دلیل میشه چاقو بد باشه ؟؟
والا بقرآن ما کسب درامد میکردیم با این شبکه ها کلی زحمت کشیده بودیم هزینه کرده بودیم و مخاطب جمع کرده بودیم و با استفاده از مخاطب هامون تبلیعات میگرفتیم و درآمد داشتیم مگه شوخیه که بخوایم بیایم رو شبکه های داخلی دوباره از سر شروع کنیم ؟؟ هزینه شو کی میده ؟؟ مثل اینه که شعل یه نفر رو نابود کنید بعد بهش بگید از سر برو شروع کن ! اصلا چند نفر مگه مخاطب داره این شبکه های داخل که بشه به امید محاطب ش کسب و کاری درست کرد ؟؟ قضاوت کردن خیلی راحته اگه قضاوت بی جا بکنید یه روزی خودتون هم دچارش میشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
جناب خبرنگار اولین مسئله تو شغل شما باید آزادی صدا باشه چرا یه کلمه از این انتقادارو منعکس نمیکنید؟به فرضم که یه درصد ناچیزی بخوان از اینترنت استفا نابجا کنن چرا باید حق آزادی نداشته باشیم؟چرا باید همه نگران وضعیتشون باشن؟
هیچ چیز ثبات نداره
شب میخوابیم بیدار میشیم ماشین گرون میشه
شب میخوابیم بیدار میشیم بنزین گرون میشه
نمیفهمیم چه خبره تو این مملکت
مثلا دارن برا ما مردم تصمیم میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
با این کارتون فقط جوانانو فراری میدین برن مملکت دیگه واقعا تاسف به این مسئولین یکم پول بیاد دستم از این مملکت میرم اینترنت چهار روز قطع کزدین بخدا مقاله کسب کارم تو اینترنت بین المللیه اخه چی کنیم به کی بگیم دیگه زدیم سیم اخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا نمیگید روز جمعه تازه قراره بررسی بشه؟؟؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
وقتی گزارشا از مزایای اینترنت ملی شروع میشه و به معرفی اپ‌های ایرانی میرسه یعنی این هفته هم قراره خبر بدن دسترسی به اینترنت جهانی برقرار ننمیشه
وقتی مسئول میگه با برقراری اینترنت ملی دسترسی به شبکه جهانی قطع نمیشه یعنی شک نکنید که قطع میشه
کلا منتظر وصل شدن نباشید. فکرشم میکردید بدون اطلاع قبلی بنزین سه برابر بشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد خسروی
۱۱:۴۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کاش صفحه پیوندهای اینترنت بود!!حداقل چند تا سایت ایرانی میرفتیم:/تا امشب وصل نشه خودم میرم خیابون اعتراضات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
پس کی قراره اینترنتو وصل کن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چرا هیچ خبری نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
توپ تانک فشفشه... اینترنت باید وصل بشع :)
توپ تانک فشفشه... اینترنت باید وصل بشع :)
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۳:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
لاااااااایک
Iran (Islamic Republic of)
Agero
۱۱:۲۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
به قوه الهی انشالله اینترنت وصل میشه و مردم به کار و کسبشون میرسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
قوه الهی چیکار داره، چند نفر لج کرن ازخر شیطون پایین نمیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا نمیگید رئیس شورای امنیت روحانی هست ؟؟
بنزین رو روحانی گرون کرد که مردم رو بریزه خیابون !! رهبری با تدبیر حمایت کرد تا اعتشاشات اروم بشه و انقلابی ها اعتراضشون رو شروع نکنند ! روحانی حالا اینترنت رو قطع کرده و وصل نمی کنه که کل کشور جوش بیارن با زور بریزن تو خیابون ها اعتراض کنند ! روحانی دنبال اغتشاش هست اما کسی پیگیر نیست همه چشم هاشون رو بستن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۲۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
وقتی گرونی بنزین اعلام شد، گفت طبق نظر سران سه قوه، نگفت فقط قوه مجریه.
لاریجانی و رییسی هم در این تصمیم دخیل بودن.
البته از اونجایی که سردار یزدی هم خبر داشتن، معلومه که فقط مردم نمیدونستن و رده های بالا همه درجریان بودن.
حالا شما هی سرتو بکن زیر برف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
جمع کنید این حرفا رو گیر دادین به روحانی .... روحانی کیه ؟؟؟ یه مقام تشریفاتی !!!! اون موقع که هی میگفتین برجام چیه چیه حالا تحویل بگیرین .... لطفا تایید کنید همه کامنتا رومگه دم از آزادی بیان نمیزنید !!!!
Iran (Islamic Republic of)
مر
۱۶:۰۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
شما نمیخواید واقعیت قبول کنید مقصر اصلی کی هست
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۲۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دقیقا همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۲۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
هزینه هر روز قطعی اینترنت سراسری در ایران بر اساس محاسبات نت بلاکز: بیش از ۳۶۵ میلیون دلار در روز خواهشا ابن شفاف سازی بشه نکنه این پولم از ما مردم میخوان بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
توروخدا یه خبر قطعی نه وعده و وعید الکی از شورای امنیت ملی بگیرید به ما هم خبر بدید. مشکلات رو بهشون بگید دیگه.
لطفااااااا. خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
آخی الهی انشاالله وصل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کاش میشد یه جوری اعتراضمونو به قطعی اینترنت نشون بدیم نه با شلوغی و ... چون دیگه برای خود مردم اعصابی نمونده. نمیدونم مثل اعتراض به قطعی تلگرام تو روسیه که موشک کاغذی پرت کردن. یه اعتراضی که فقط نارضایتی مردمو نشون بده. چون با این سکوت به نظرم مسئولین واقعا فکر میکنن همه چی آرومه!!!
۱۲