گل‌های دیدنی پدرو رودریگز در بارسلونا + فیلم

فیلمی از گل‌های پدرو رودریگز در بارسلونا را مشاهده می‌کنید.

گل‌های دیدنی پدرو رودریگز در بارسلونا + فیلمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پدرو الیزر رودریگز لدسما (زاده ۲۸ ژوئیه ۱۹۸۷ در سانتا کروز در جزیره تنریف واقع در جزایر قناری) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است.

وی فوتبال حرفه‌ای را از بارسلونا شروع کرده ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ در رده‌های مختلف سنی این باشگاه عضویت داشته‌است، وی در اوت ۲۰۱۵ به چلسی با قراردادی ۱۹ تا ۲۱٫۴ میلیون پوندی پیوست و در نخستین بازی خود در کمتر از ۳۸ دقیقه یک پاس گل برای دیگو کاستا ارسال کرد و یک گل نیز به ثمر رساند

او و لیونل مسی تنها بازیکنانی در جهان هستند که در یک فصل در تمامی جام‌های معتبر باشگاهی در جهان موفق به گلزنی شده‌اند و از این نظر در دنیا بی‌نظیر هستند.

او در تیم ملی اسپانیا هم بازی می‌کند. وی در پست مهاجم است که در دو طرف چپ و راست حمله بسیار خوب بازی می‌کند. وی بازیکنی راست پاست. همچنین او محصول کارخانهه بازیکن‌سازی بارسلونا (لاماسیا) است که هر ساله بازیکنان جدیدی را به تیم اصلی منتقل می‌کند. او در قهرمانی تیم بارسلونا در سوپر جام اروپا و جام باشگاه‌های جهان با گلزنی‌های خود نقش بسیار مهمی داشته‌است. پدرو سومین گل زن تیم بارسا بعد از لیونل مسی و داوید ویا در سال ۲۰۱۰–۲۰۱۱ بوده‌است. وی همچنین دو بار همراه باسلونا سه‌گانه کسب کرد.


بیشتر بخوانید: خلاصه بازی بارسلونا و سلتاویگو در ۱۸ آبان ۹۸ + فیلم 


انتهای پیام/

عملکرد پدرو در بارسلونا + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار