لغزندگی معابر، سرما و تاخیر در فعالیت برخی مدارس استان مرکزی

برخی مدارس استان مرکزی به علت سرما و لغزندگی معابر با تاخیر آغاز بکار کردند.

لغزندگی معابر، سرما و تاخیر در فعالیت برخی مدارس استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  برخی مدارس استان مرکزی به علت سرما و لغزندگی معابر با تاخیر آغاز بکار  کردند.

یوسفی نیکو مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی به علت سرما و لغزندگی معابر فعالیت مدارس برخی نقاط استان مرکزی در روز چهارشنبه ۲۹ آبان با تاخیر شروع می‌شود.

یوسفی نیکو افزود: به علت برودت هوا و لغزندگی معابر مدارس همه دوره‌های تحصیلی، شهر و روستا در شهرستان‌های اراک، آشتیان، فراهان، کمیجان، خنداب، شازند، خمین، تفرش و مناطق سربند و نوبران در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

او اضافه کرد: فعالیت سایر شهرستان‌ها و مناطق استان عادی خواهد بود.

چند روزی است که موج جدید بارش برف و سرما موجب تعلیلی و تا خیر شروع مدارس در استان مرکزی می‌شود.

به همین علت دیروز ۲۸ آبانماه هم اکثر مدارس استان مرکزی تعطیل بود به گونه‌ای که ستاد پیشگیری و مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد مدارس شهری و روستایی مناطق مختلف استان شامل اراک، آشتیان، تفرش، فراهان، خنداب، شازند، محلات، خمین و منطقه سربند در تاریخ ۲۸ آبان در نوبت صبح و بعد از ظهر، تعطیل خواهد بود.

روز دوشنبه ۲۷ آبان هم به دلیل بارش برف و لغزنده بودن محور‌ها مدارس چند شهر استان مرکزی فعالیت خود را با تاخیر آغاز کردند و تمام مدارس شهرستان دلیجان در نوبت صبح تعطیل شد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان مرکزی، بارش برف که از اوائل هفته جاری در مناطق مختلف استان مرکزی آغاز شد اواخر دیشب پایان یافته و پس از آن سامانه سردی بر منطقه حاکم می‌شود به طوری که دمای هوا از امروز چهارشنبه در مناطق مختلف استان مرکزی سه تا پنج درجه سردتر می‌شود.

انتهای پیام / ج

برخی مدارس استان مرکزی به علت سرما و لغزندگی معابر با تاخیر آغاز بکار کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.