تعیین تکلیف اعتبارات تملک دارایی‌ها در سال آینده

شورای برنامه ریزی استان سه دستور کار را بررسی کرد در این جلسه اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های استان برای سال ۹۹ تعیین تکلیف شد.

تعیین تکلیف اعتبارات تملک دارایی‌ها در سال آینده به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ریس سازمان برنامه و بودجه از تخصیص ۴۰۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه اعتبارات هزینه‌ای خبر داد و گفت این اعتبار نسبت به ۳۵۱ میلیارد تومان اعتبارات امسال حدود ۱۴ درصد رشد نشان میدهد
نصرالهی زاده با اشاره به ۲۳ دستگاه استان که اعتبارات هزینه‌ای دارند گفت: از اعتبارات سال ۹۹ اگر ۳۱۵ میلیارد تومان را که صرف حقوق و دستمزد کارکنان رسمی پیمانی و قراردادی ادارات می‌شود کم کنیم تنها ۸۵ میلیارد تومان برای سایر هزینه‌ها اعتبار باقی می‌ماند که بسیار اندک است و تنها با صرفه جویی مدیران می‌توان سال آینده را بدون کسری اعتبارات طی کنیم .
در پایان این قسمت از جلسه با پیشنهاد استاندار کردستان از ۹ و ۳ دهم اعتبارات دستگاه‌ها که قرار بود افزایش پیدا کند ۶ درصد به همه دستگاه‌ها اختصاص یافت و ۳ و ۳ دهم باقیمانده هم به دستگاه‌هایی که ضعیف و زیر میانگین پرداخت بودند اختصاص یافت. 
دستگاه‌هایی که اعتبارات هزینه‌ای داشتند جلسه را ترک کردند تا مدیران دستگاه‌هایی که اعتبارات ملی وتملک دارایی دارند اعتبارات خود را برای سال اینده تعیین تکلیف کنند.

نصرالهی زاده از اختصاص ۳۶۴ میلیارد و ۳۲۴ میلیون تومان اعتبار با رشد ۱۵ درصد نسبت به سال ۹۸ خبر داد و گفت: این اعتبارات در فصل‌ها و بخش‌های مختلف تقسیم خواهد شد .

در پایان بخش‌های کشاورزی با ۴۵ میلیارد تومان، حمل و نقل با ۶۰ میلیارد، آموزش ۲۴ و صنایع و معادن با ۷۰ میلیارد تومان فصل‌های اولویت دار برای اختصاص بیشترین اعتبار معرفی شدند.

نوزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی برای تعین تکلیف اعتبارات سال اینده هم به پایان رسید با این امید که سال ۹۹ سالی برای توسعه استان در بخش‌های مختلف باشد.

انتهای پیام/ف

توسعه استان با تزریق اعتبارات به دستگاه های اجرایی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.