کنگره شهدای بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره یک هزار و ۳۶ شهید بسیجی این استان تا ایام الله دهه فجر امسال در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ مصطفی مثنوی معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت  : برنامه ریزی‌ها و مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه کنگره شهدای بسیجی استان انجام شده و از قشر‌های مختلف مردم نیز برای شرکت گسترده در آن دعوت می‌شود.

او افزود: ۴۶ درصد شهدای کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به جامعه بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۶۴ درصد شهدای این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس معادل یک هزار و ۳۶ نفر نیز بسیجی هستند.

سرهنگ مثنوی عنوان کرد: ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه هر سال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده و برنامه‌های هفته بسیج امسال در کهگیلویه و بویراحمد نیز در سه شاخص خدمت، جهاد و شهادت برگزار می‌شوند.

وی ابراز داشت: بسیج به عنوان میراث جاودان و ماندگار امام خمینی (ره) هم اینک به درختی تنومند تبدیل شده و الگوی ملت‌های آزادیخواه جهان است.

سرهنگ مثنوی گفت: ملت ایران به کمک روحیه و تفکر بسیجی هرگز زیر بار زورگویی ها، زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های نظام سلطه و به ویژه آمریکای جنایتکار نخواهند رفت.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
انتهای پیام/غ

دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به جامعه بسیج است

برچسب ها: دفاع مقدس ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.