برگزاری ۹۰۰ اردوی جهادی در همدان

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۰۰ اردوی جهادی در این استان برگزار شده است.

برگزاری ۹۰۰ اردوی جهادی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان :سرهنگ احد امیری، مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: همدان از جمله استان‌هایی بود که در جریانات اخیرهیچ گونه ناآرامی و اغتشاشی در آن وجود نداشت و یکی از مهمترین دلایل این امر ارائه خدمات مطلوب و برپایی ۹۰۰ اردوی جهادی به منظور رسیدگی به مطالبات مردمی بوده که از این تعداد ۷۰۰ اردوی جهادی در شهرستان‌ها برگزار شده است.

او در ادامه بیان کرد: سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان این آمادگی را دارد که در هر منطقه از استان که چهره محرومیت وجود داشته باشد، ایفای نقش کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم از وجود ۱۲ محله بازآفرینی در طرح بازآفرینی شهری دراین شهر خبر داد و افزود: قرار است در این محلات تسهیلاتی با نرخ سود ۹ درصد برای ساخت و ساز مجدد به مردم پرداخت شود.

مجید درویشی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون دو اردوی جهادی در قالب میز خدمت در محله محمودبیگی و شهرک جانبازان برگزار شده  که در محله محمود بیگی ۷۵۰ نامه به عنوان مطالبات مردمی به دبیرخانه واصل شد که کلیه مصوبات سنگین این میز خدمت محقق شده یا در دست پیگیری است و به زودی جشن ارتقای شاخص‌های زندگی این محله محمودبیگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب


۷۰۰ اردوی جهادی در شهرستان های استان برگزار شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.