فعالیت ۳ هزار واحد صنفی دراسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد از فعالیت ۳ هزار واحد صنفی در زمینه‌های مختلف در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۳۰۰۰ واحد صنفی دراسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به قیمت برنج پاکستانی در بازار شهرستان گفت: از دستگاه‌های نظارتی اداره صمت، تعزیرات و اتاق اصناف می‌خواهیم خارج از نوبت به این موضوع رسیدگی و گزارش آن را به فرمانداری ارسال کنند.

او ادامه داد: هر گونه افزایش قیمت مبنای قانونی ندارد و در صورت مشاهده مردم با تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و دستگاه‌های نظارتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخورد قاطع با متخلفان داشته باشند.

فرماندار شهرستان اسدآباد از کمبود گاز مایع و خرابی جایگاه‌های سی ان جی در چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد وافزود: با تلاش شبانه روزی کارشناسان و ادارات مربوطه این مشکل برطرف شد.

درویشی به کمبود کود شیمیایی در شهرستان اشاره کرد و گفت: بعضی سودجویان از فرصت استفاده کرده و قیمت کود شیمیایی را در بازار آزاد از ۶۰ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان رسانده که دستگاه‌های نظارتی با قاطعیت وارد شدند.

او از تهیه کودشیمیایی با رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر جهادکشاورزی خبر داد و گفت: در این رابطه درخواست کتبی به وزیر ارسال شد که امیدواریم هر چه زودتر مشکل کمبود کود کشاورزان برطرف شود.

انتهای پیام/ب


هیچ کالایی به جز برنج افزایش قیمت نداشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار