پیوستن دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مرکز خراسان شمالی، رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: این دانشگاه به عضویت شبکه دانشگاه‌های پیوستن دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلاممجازی جهان اسلام سی. آی. ان. وی. یو درآمد.

علیرضا حسینی هدف از پیوستن به شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام را ایجاد و تقویت ارتباط علمی، پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه‌های کشور‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: با ایجاد این شبکه، تبادلات علمی، آموزشی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی کشور‌های عضو به شیوه مجازی افزایش خواهد یافت و علاوه بر اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها، زمینه انجام پروژه‌های مشترک برای اعضا را فراهم می‌کند.

دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام از شبکه‌های کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی با نام اختصاری کامستک COMSTECH است که برای تحقق عدالت در عرصه دانش و اندیشه با تعمیق و تثبیت آموخته‌ها تلاش می‌کند و اساتید و دانشجویان از طریق این شبکه می‌توانند با توجه به علایق و گرایش‌های خود به عرضه توانمندیشان در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی بپردازند.

دانشگاه‌هایی که خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی خود را به صورت الکترونیکی و مجازی در حیطه جهان اسلام ارائه می‌دهند، می‌توانند در این شبکه دانشگاهی عضویت داشته باشند.

دانشگاه تک جنسیتی دخترانه کوثر بجنورد، سال ۹۱ با هفت رشته راه اندازی و هم اکنون رتبه دوم دانشجو را در بین دانشگاه‌های تک جنسیتی کشور دارد.

انتهای پیام/ه

دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.