شهردار قم مطرح کرد؛

تمام دستگاه‌ها برای معرفی و گرامیداشت «روز قم» تعامل خواهند کرد

سقائیان‌نژاد گفت: بر لزوم مشارکت و تعامل بین تمام دستگاه‌ها برای معرفی بهتر و شایسته‌تر شهر قم و گرامیداشت «روز قم» تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از، قم سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در آستانه فرا رسیدن ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم و «روز قم» در دیدار با حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان ضمن تشریح ویژه‌ برنامه‌های این روز گفت: معرفی ظرفیت‌های بسیار زیاد شهر قم در ابعاد مختلف از اهداف اصلی برگزاری ویژه‌برنامه‌های این روز است.

شهردار قم در ادامه ضمن تشریح ویژه‌برنامه‌هایی که در مدیریت شهری و شهرداری قم برای این روز در نظر گرفته شده است، از پیگیری انتخاب شهر قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام خبر داد و افزود: در تلاش هستیم با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها و نهاد‌های استانی و ملی این مهم را تحقق بخشیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در خصوص انتخاب قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال‌های گذشته گفت: مسؤولان یونسکو در سال‌های گذشته جلسه‌ای را در استان داشتند و به نظر می‌رسید که آن‌ها دنبال این هستند که قم پایتخت فرهنگی نباشد و شهر دیگری از ایران انتخاب شود که هیچ‌شهری با قم قابل مقایسه نیست.

او با اشاره به اینکه رضایت مردم در شهرداری قم در رأس همه امور است گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری قم خدمت به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت سلام الله علی‌ها و جلب رضایت ایشان است.

انتهای پیام/الف

تعامل تمام دستگاه‌ها برای معرفی و گرامیداشت «روز قم»

برچسب ها: شهردار ، مراجع تقلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.