آژانس‌های همدان کوتاهی کردند

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: آژانس‌های همدان برقراری پرواز چارتری همدان ـ کیش را قبول نکردند بنابراین این پرواز به چارترکننده غیربومی سپرده می‌شود.

آژانس‌های همدان کوتاهی کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید حمید صائمین، مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در این باره افزود: پس از فرصت دو روزه‌ای که به آژانس‌داران همدان برای پذیرفتن چارتری پرواز همدان ـ کیش داده شد، آن‌ها فرصت بیشتری را تقاضا کردند و مجدد فرصت یک هفته‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شد، اما با این وجود تاکنون خبری نشده و آژانس‌داران همدانی گویا تمایلی برای برقراری این پرواز ندارند.

او با ابراز ناراحتی و گلایه از آژانس‌داران همدان که تنها حرف زده و عمل نمی‌کنند اظهار داشت: فرودگاه همدان شنبه هفته آینده با یک شرکت در تهران برای راه‌اندازی پرواز چارتری همدان ـ کیش وارد مذاکره خواهد شد.

صائمین بیان کرد: پیگیری آژانس‌های همدان برای قبول ین پرواز فقط در حد حرف بود و هیچکدام در عمل وارد نشدند، بنابراین در حال هماهنگ کردن با یک چارترکننده از تهران برای برقراری پرواز همدان ـ کیش ـ همدان هستیم.

او با تاکید بر اینکه باید گفت چارترکننده‌ای در همدان وجود ندارد افزود: با وجود همه وعده‌هایی که آژانس‌ها می‌دهند، چارترکننده‌ای در استان نیست و ما مجبوریم از استان‌های دیگر استفاده کنیم.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان با بیان اینکه فرودگاه وظیفه حفاظت از زیرساخت فرودگاه را دارد گفت: وظیفه فرودگاه انجام و آوردن پرواز نیست و این آژانس‌داران هستند که باید پیگیر انجام پرواز باشند.
انتهای پیام/ج


پروازهمدان – کیش به چارترکننده غیربومی سپرده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.