سرفه کودکتان را با این روش‌های خانگی درمان کنید

والدین می‌توانند با راهکارهای ساده خانگی سرفه‌های شبانه کودکان را تسکین دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از والدین شاهد سرفه‌های مکرر کودکان خود در هنگام خواب شبانه هستند از آنجایی که عمل سرفه یک واکنش غیر ارادی در بدرن است و تمام انسان‌ها با استفاده از سرفه به خارج کردن گرد و غبار بدن خود اقدام می‌کنند. با این وجود سرفه تحت تاثیر عواملی مانند عفونت‌های تنفسی، سرماخوردگی، آلرژی، آسم و بیماری‌های دستگاه گوارش به وجود می‌آید. سرفه کودکان به مدت طولانی ممکن است نشان دهنده یک وضعیت جدی باشد و با تاثیر منفی خود در زندگی فرزندانمان آرامش خاطر را از وجودشان بگیرد، اما با روش‌هوای خانگی زیر می‌توانید تاثیر زیادی در بهبود سرفه شبانه کودکان داشته باشید.
 
 دوری از محیط‌های خشک
با قرار دادن دستگاه‌های بخور و رطوبت ساز در اتاق کودکان ریه‌های آنان را از نفوذ هر گونه آلودگی و ویروس‌های گوناگون به درون بدنشان حفظ کنید.
 
سرفه کودکتان را با این روش‌های خانگی درمان کنید
 
 خوابیدن در وضعیت نیمه نشسته
با بالابردن قسمت بالایی تخت یا قرار دادن بالش در پشت کودک به وضعیت بدن او خود شیب داده و با انجام این کار از افقی دراز کشیدن آنان جلوگیری کنید.
سرفه کودکتان را با این روش‌های خانگی درمان کنید
 
پیاز
با قرار دادن تکه‌هایی از پیاز خرد شده در اتاق کودک به علت دارا بودن مواد غنی مانند آنتی هیستامین طبیعی می‌تواند یک روش بسیار مهم در از بین بردن حساسیت و عفونت‌های تنفسی کودکان موثر باشد.
 
سرفه کودکتان را با این روش‌های خانگی درمان کنید
 
 طبق گفته پزشکان اگر سرفه بیش از ۴ هفته به طول بیانجامد باید به پزشک مراجعه شود.
 
انتهای پیام/
 

روش‌های خانگی برای تسکین سرفه کودکان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۱۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
سلام و درود
وقتتون بخیر
ممنون میشم علائم زونا رو بگین
با تشکر