حجت‌الاسلام روحانی:

ملت اجازه نداد آب به آسیاب دشمن ریخته شود/ از هوشیاری و موقعیت شناسی مردم سپاسگزارم + فیلم

رئیس جمهور گفت: مردم ایران از یک آزمون تاریجی دیگر سربلند بیرون آمدند و با وجود مشکلات اقتصادی اجازه ندادند آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

ملت اجازه نداد آب به آسیاب دشمن ریخته شودبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور امروز در جلسه هیئت وزیران گفت: امروز می‌خواهم از ملت بزرگ و هوشیار ایران تشکر و سپاسگزاری کنم و به خاطر آگاهی، صبوری و موقع شناسی مردم سر تعظیم فرود بیاورم.

رئیس جمهور افزود: مردم ایران از یک آزمون تاریخی دیگر سربلند بیرون آمدند و نشان دادند علیرغم اینکه ممکن است مشکلات اقتصادی و یا گله‌هایی از مدیریت کشور داشته باشند، اما هرگز نخواهند گذاشت آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

آقای روحانی تصریح کرد: ملت ایران به خوبی آگاه هستند که هدف اصلی خودکفایی کشور در زمینه تامین انرژی است تا محتاج به بیرون نباشیم و بتوانیم با تولیدی که در داخل انجام می‌دهیم انرژی مورد نیاز را به درستی تامین و به طور صحیح مصرف کنیم و مقداری عدالت را در جامعه پیاده و اجرا نماییم.

رئیس جمهور با بیان اینکه به دنبال این هستیم که از یارانه سوخت، مردم نیازمند بیشتر از آن‌هایی که غیرنیازمند هستند استفاده کنند، گفت: آنچه حاصل طرح اصلاح قیمت انرژی بوده، پرداخت مبالغی به ۱۸ میلیون خانوار متوسط و کم درآمد است که بر این اساس دو مرحله آن تاکنون در تاریخ ۲۷ آبان برای حدود ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار خانوار و در تاریخ ۲۹ آبان برای ۴ میلیون و ۴۴۸ هزار خانوار وجوه مورد نظر پرداخت شده و به مابقی خانوار‌ها نیز روز شنبه پرداخت خواهد شد.

آقای روحانی افزود: ممکن است طرح اصلاح شامل برخی از افراد بشود که حتی خودشان از دریافت یارانه‌ها انصراف داده بودند و در این گروه‌ها هستند به گونه‌ای که برخی افرادی که مبالغ را دریافت کرده اند نمی‌دانستند که این پول از کجا آمده و دچار تعجب شده بودند که باید در این راستا توضیحات بیشتری برای مردم بیان شود.

رئیس جمهور تأکید کرد: مردم در این حوادث نشان دادند که نقشه آشوب و حادثه سازی دشمن و تلاش سرویس‌های بیگانه و تروریستی را به خوبی می‌شناسند و فریب آنها را نمی‌خورند.

آقای روحانی با اشاره به گزارش وزیر کشور در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان مسئول اجرای طرح و ارائه آمار و ارقام افرادی که در چند روز اخیر به خیابان‌ها آمده بودند، گفت: مشخص شد که چه تعداد از افراد به خیابان‌ها آمده بودند و آشوبگران تعداد کمی از آن‌ها بودند؛ منتهی آشوب طلبان سازمان یافته، برنامه ریزی شده و مسلح بودند که کاملا بر اساس برنامه طراحی شده از سوی ارتجاع منطقه، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها اقدام کردند.

رئیس جمهور اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم ما در حوادث مختلف در برابر نقشه دشمن پیروز شدند و این بار هم در اغتشاشات که نقشه دشمن برای ایجاد ناامنی بود مردم به پیروزی رسیدند و آن‌هایی که در ۲ سال گذشته با اعمال تحریم‌های حداکثری ناامنی و اقدام علیه نظام را طراحی کرده بودند و به دنبال این بودند که این فشار باعث شود روزی مردم علیه نظام به خیابان‌ها آمده و ایستادگی کنند، نتوانستند موفق شوند.

آقای روحانی تأکید کرد: علیرغم فشار دشمنان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ مردم نشان دادند که نسبت به منافع و امنیت ملی و یکپارچگی خود حساس هستند و معلوم شد دشمنان ملت ایران که در این دو سال و سال‌های گذشته برنامه ریزی گسترده‌ای برای آشوب طلبان داشته اند چقدر سربازان کمی داشته‌اند؛ گرچه انسان‌های شروری را به خدمت گرفته بودند و خسارات زیادی به زندگی و جان مردم وارد کردند و حتی به کودکان و نوجوانان هم رحم نکردند و با سلاح گرم و سرد به مردم حمله کرده و به مغازه ها، خانه ها، داروخانه، مراکز پزشکی و اماکنی که خدمات رسان به مردم بودند، خسارت وارد کردند.

رئیس جمهور افزود: این نشان می‌دهد که این جمع کوچک ضد کشور و علیه وطن و منافع ملی اقدام کردند.

آقای روحانی با اشاره به نمایش قدرت ملت ایران علیه آشوبگران در روز‌های اخیر ادامه داد: ملت ایران همواره به دنیا هوشیاری، بیداری، اتحاد و همبستگی خود با کل نظام را نشان می‌دهند و ما باید همواره نسبت به نقد‌ها و نظرات مردم گوش شنوا داشته باشیم هرچند آن‌هایی که نقد دلسوزانه دارند همیشه زمان شناس بوده و می‌دانند که چه وقت باید برای از بین بردن نقشه‌های دشمنان در برابر آنها متمرکز شوند.

رئیس جمهور با تقدیر از ملت ایران و رهبر معظم انقلاب که با بیانات حکیمانه خود مردم را راهنمایی و واقعیت‌ها را تبیین کردند، گفت: دولت همچنان مانند گذشته در طرح‌های مهم با دو قوه دیگر در جلسات هماهنگی و مشورت می‌کند و همانطور که این بار نیز با تصمیم سران سه قوه و با هماهنگی دو قوه دیگر فعالیت خود را برای کمک به خانوار‌هایی که تحت فشار بیشتر اقتصادی هستند انجام داده ایم، در آینده نیز هر طرحی داشته باشیم با دو قوه دیگر هماهنگ خواهیم بود.

آقای روحانی با تقدیر از تلاش‌های وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و وزارتخانه‌هایی که در خدمات رسانی به مردم در شرایط سخت سهیم بودند، گفت: از وزرایی که در بخش اقتصاد برای آرام کردن اقتصاد و بازار جامعه تلاش می‌کنند نیز تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور با بیان اینکه خوشبختانه مردم، کسبه و بازاریان هم همکاری کردند و در کنار این طرح و نظام بودند، اظهار داشت: باید از عزیزانی که در این ایام برای امنیت ایران شهید شدند و صدمه دیدند و مجروح شدند یاد کنیم؛ تعدادی از افتخارآفرینان ما در نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در این جریانات دچار آسیب شدند که نسبت به عظمت و تلاش‌های آنان سر فرود آورده و با خانواده‌های عزیز و بزرگوار آنان ابراز همدردی می‌کنیم.

آقای روحانی تأکید کرد: نیرو‌های فداکار کشور نشان دادند که برای امنیت مردم و حفظ اموال و آرامش آنان، از نثار جان خود نیز دریغ نکرده و ایستادگی می‌کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز ملت ایران آزمایش خود را به خوبی پشت سر گذاشته و با نمره بالایی در قبولی موفق شدند و امروز نوبت مسوولان اعم از دولت و وزرا برای خدمت و تلاش بیشتر در مسیر خدمت به مردم و کاهش مشکلات از زندگی مردم است و باید برای انجام این رسالت بزرگی که بر دوش داریم تلاش کنیم.

آقای روحانی با بیان اینکه باید نسبت به مراقبت از وحدت و انسجام مردم نیز هوشیار بوده و تلاش کنیم، گفت: آن دستگاه‌هایی که از این به بعد و پس از پایان این ماجرا‌ها نسبت به آگاه سازی مردم موظف هستند از جمله دستگاه‌های اطلاعاتی، قوه قضاییه و صدا و سیما نیز باید به وظایف خود عمل کنند و مردم را آگاه کنند که چه کسانی و با چه نیاتی به خیابان‌ها آمدند و چه اقداماتی برای تخریب اموال مردم و جان آن‌ها داشته و چه نتیجه‌ای را کسب کردند.

رئیس جمهور تاکید کرد: ما باید در برابر مردم متواضع بوده و سر فرود آوریم و در برابر مزدورانی که علیه امنیت کشور اقدام می‌کنند قاطع باشیم تا کشور در مسیر تعالی و توسعه و امنیت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اینترنت وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ملت اگه هوشیار بودن به تو رأی نمیدادن
Germany
ناشناس
۰۷:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ازکشتن مردم گرسنه .بیکاروفقیر که نیازهای اولیه زندگی رومیخواستن خوشحالی؟تابه حال دست خالی پیش زن وبچه هات رفتی؟تابه حال شرمنده زن وفرزندانت شدی؟میتونستین بیان تومردم وبرای مرد توضیح بدین.میتونستین ازسرمایه داران وکسانی که ماشین ها لاکچری دارن مالیات بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ممنون بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بزودی دوباره همه چی گرون میشه همانطور که در بعضی کالاها شاهدش بودیم مسکن درسال بعد گرون میشه. مسعولین مث خرررر تو گل گیر کردن و کاری ازدستشون برنمیاد فقط به میتونن به دروغ به مردم امید بدن . والسلام
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۳:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
واقعا یک سوال درگیرم کرده ،دولت اینهمه پولی که از مردم در میاره رو چیکار میکنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کرایه تاکسی شهرما زیادتر شده
۵۰۰۰ بوده شده ۸۰۰۰
پس کو نظارت
آقا پیگیری کنید لطفا
وقتی نظارت نیست پس بنزینو گرون نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
جواب این جوانای شهدای امنیت رو کی میخاد بده؟اینا گناهشون چی بود تو اوج جوانی باید برن...خانواده هاشون مادراشون الان چه حالی دارن....خدا به دادتون برسه اگه بچه ی خودتون بود الان آروم بودین؟بخدا فقط به حالو روز خانواده های اینا و جوابی که باید هممون تو اون دنیا به خودشون و خانوادهاشون بدیم گریه باید کرد....خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من ساکن پردیس هستم. برای خرید به شهر بومهن می روم. فقر این شهر کوچک رو گرفته. فاصله ای با پایتخت ندارد. آقای رئیس جمهور ی سری به بومهن بزنید. ضرر نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
به گفته خودتون 38500میلیارد تومن عایدی داره به 60 میلیون تقسیم کنیم به هرکی حدود 640 هزار تومن میرسه چرا 50 تومن میندازید جلومون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
640 هزار تومن درساله که میشه ماهی پنجاهو خورده‌ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یعنی نمیدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
به اسم مردم به كام دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
پنجاه تومان هم نیست من 5 نفریم 205'گرفتیم یعنی 41 هزار و هرچه تعداد افراد خانه وار بیشتر باشه این رقم کمتر ميشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
سالانه واریز میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
عجب کمدی تلخی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بابا بيا وسط مردم به شاكيا توضيح بده حالا دو تا فحشم بخوري چيزي ازت كم نميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت را چرا قطع کردی؟ این چهار روز اندازه ی چهار سال گذشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کاش می آمدید جواب میدادید که چرا اول کارت سوخت و سهمیه را حذف کردید که الان با این هزینه ها برگرداندید
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۲۰:۴۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کارت سوخت ماشین های مدل بالا باطل کنید سهمشو بدید به مسافر کش
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۱۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ماهایی ک ADSLداریم و از ترافیکمون استفاده نکردیم و زدند دوباره شارژ کردن یا با بلااستفاده بودن مدت زمانیش تموم می شه ، اینا حق الناس هستا .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۲۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
این همه میگید اگر چیزی گران شده خبر بدید یعنی نمیدونید که اهن در این چند روز چقدر افزایش داشته /؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت تربت حیدریه وصل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یادتون رفته از مردم عذر خواهی کنید،حالا دیگه مردم نامحرم شدند که یهویی قیمت بنزین رو اعلام میکند،تا کمر خم بشید و از مردم عذر خواهی کنید. این ملت نشون داده که پشت آرمان هاش وایستاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
نفس تون از جای گرم بدر میره جناب.. به جای اینکارا نت رو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا اینهمه مفسد اقتصادی داریم چرا اموالی که گرفته میشود ازمفسدین تغییری دربازار نمیبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
این حرفت یک میلیارد لابک داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مردم کارشونو انجام دادن حالا نوبت شماست که وضعو درست کنید .
رسانه هم صدای مردم باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مگر بنزین سهمیه بندی نبود!؟ برای چی طرح رو لغو کردی الان دوباره اجرا کردی!؟
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۵:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
خب برای اینکه دوباره گرون کنن.
دو روز دیگه هم همین آش و همین کاسه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
به کدامین وعده عمل کردین، که حالا به وعده گرون نشدن تون اعتماد بشه، داد از گرونی.....
Iran (Islamic Republic of)
حسن هلی
۱۹:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
همه فیلم های اپارات رو دیدم ، بابا نت رو وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
شوخیت گرفته؟
جاتون گرم و نرمه چه میدونید از حال مردم
امیدوارم تقاص آه این مردمو توی همین دنیا بدید

خدایا منکه از حقم نمیگذرم، حتی سر سوزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آقا اینترنت قطع شده هر روز با همسرم دعوام میشه. انگار من اینترنتو قطع کردم. کارش شده گیر دادن به من .تورو خدا وصلش کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آقا اینترنت قطع شده هر روز با همسرم دعوام میشه. انگار من اینترنتو قطع کردم. کارش شده گیر دادن به من .تورو خدا وصلش کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آقا اینترنت قطع شده هر روز با همسرم دعوام میشه. انگار من اینترنتو قطع کردم. کارش شده گیر دادن به من .تورو خدا وصلش کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آقا اینترنت قطع شده هر روز با همسرم دعوام میشه. انگار من اینترنتو قطع کردم. کارش شده گیر دادن به من .تورو خدا وصلش کنین.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام
کسی از آقای جهانگیری خبر نداره.

این چند روز خبری نیست از اون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
درگیر دماغشه (:
ناظر :جان من منشر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت را وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
دانشگاه تهران
۱۴:۰۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بابا چرا برق کوی دانشگاه تهرانو هم زدین قط کردین:/
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۳۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یعنی نمیدونی چرا ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خیلی راحت با افزایش مالیات و گران کردن اجناس بودجه را تامین میکردی صدای هیچ کس هم درنمی آمد مثل قبل که با چهار برابر شدن همه چیز صدایی از کسی نیامد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
نگران نباش اونم گرون میکنن اصلا شما فکرشو نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام
ملت غیور ایران همیشه با خون و جان خود از مرز و بوم کشور ایران اسلامی دفاع کرده اند ولی متاسفانه بعضی از دولتها فقط به ضرر مردم کار کرده اند
مگر در مواقعی که فروش نفت میلیاردی داشتیم حقوق را چقدر اضافه کردند و به فکر اقشار کم در آمد و حقوق ثابت بودند
چشم دوختند به برجام و آمریکا و اروپا بر خلاف صحبتهای مقام معظم رهبری که فرمودند به این کشور ها اعتماد نکنید
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۱۳:۵۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ما رزمنده و شهدا اینطور نگفته بودیم .
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۳:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
از بس صفحات را تکراری باز کردم دیگه حفظ شدم که کی چی گفته و تو چند جمله گفته !! تا بخوای هم نظر نوشتم . خب یکی بگه کار دیگه ای میشه کرد ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۳:۵۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
کجایی بلا یه هفته ازت خبری نیست..
انگار نه انگار بنزین رو سه برابر کردی..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یه سر به قیمتهای بازار خودرو بزنید
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۳:۵۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سلام خدمت خبرگزاري كه واقعا صادقانه و بدون سانسور اخبار منتشر كردند من خودم شخصا انتظار نداشتم

من بعنوان يك كاسب و فروشنده اي كه ساليان سال دارم كار ميكنم و سياسي نيستم و ٪؜١٠٠ مخالف اشوب و ضرر به بيت المال هستم
اقاي ريس جمهور
مساله گراني بنزين نيست !؟
مشكل بيكاري جوانان هست
دور دور بچه پولدار هست تو شهر با ماشينهاي ميلياردي!
عدم كار فرهنگي واقعي !!
اجازه تريبون ازاد يك عده سلبريتي نااگاه!
اشرافي گري با چادر مشكي !
مديران بي لياقت!
سودهاي ميلياردي بانكها !
عدم برخورد قاطع با دزدان بيت المال

فرهنگي يا نظامي كه منتظره كلاس يا كارش تموم بشه بره سراغ شغل دوم يا تاكسي اينترنتي كار كنه چرا ؟

درامدهاي ميلياردي شهرداري از طرحهاي بيخودي
عدم اتحاد گروههاي مختلف سياسي تو اين جنگ اقتصادي !
طمع كار بدن بودن يكسري از مردم و پولدارها و كاسبان و بازاريان و شركتهاو سواستفاده از اين موقيعت!!!!

اونوقت من جوان بيكار انتظار دارين اسير احساسات و هيجان نشم واقعا؟؟؟

كاش امثال سردار سليماني و ديگر دلسوزان اين مرزبوم در بدنه دولت و نظام بيشتر بودند

ممنون ميشم از خبري عزيز اين نظر اين بنده حقير ديده شود
لطفا نظر بدين !
يا علي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حرف دل ملتو زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بنزین یادم رفت ...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
دوست عزیز کسی بفکر ملت نیست
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
تشکرتو نخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خب مرسی دیگه ، حالا کم کم دستتو ببر سمت دکمه اینترنت بعد از یک هفته
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۳:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خواهشا اینترتو وصل نکن!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۱۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
فقط بهونه گرانی خودرو و ... را از بنزین
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۵۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بردارید و بگین از تحریم و.... بوده
همه چیز درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مرگ بر گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
افزایش یکباره قیمت بنزین مردمی که شدیدا تحت فشار هستند کار بسیار احمقانه ای بود . نمی دونم چرا نمی فهمید مردم واقعا در سختی و مشکلات هستند و طاقت هیچ بار اضافه ای ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دلخوش به اینترنت نباشید
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۳:۰۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا اینترنت رو وصل نمیکنین. به خدا از کارو زندگی افتادیم ما
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۰۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آقا این چه وضعشه؟ چرا اینترنت رو وصل نمی کنن؟
اصن اینا به چه حقی اینترنت رو قطع کردند؟ اگه برا امنیت بوده خب یک روز دو روز، نه یک هفته.
اینترنت حقه مردمه. زندگی مردم رو مختل کردید خدا زندگیتون رو مختل کنه
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۳:۰۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ابن طور که به نظر می رسد با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، مسئولین علاقه ای به راه اندازی دوباره اینترنت بین الملل ندارند و شاید تا مدت ها اینترنت بین الملل متصل نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
واقعا دلیلشو نمی دونی .همه که نباید از همه چی آگاه شن
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۳:۰۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
تا مدت ها اینترنت بین الملل متصل نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا
۱۴:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
دقیقا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
شما هم به وظیفه خودتان عمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجید مقدم
۱۳:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ماهم از هوشیاری و آگاهی شما سپاسگزاریم. حالا وصل کنید نتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
باشه مردم شما خیلی خوبن. اینترنتو وصل کن. همون نونی هم که درمیاوردم ازم گرفتی.
Iran (Islamic Republic of)
ال
۱۲:۵۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بخاطر هیچی ورداشتی اینترنت مملکت رو قطع کردی خطر داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
برو اینترنت را وصل کن کارامون مونده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
سعی کن کمتر حرف بزنی ...تو مناظره ها ...اینترنتو وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
وح
۱۲:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت وصللللللللل کنیددددددد
Iran (Islamic Republic of)
salah
۱۲:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
جناب روحانی محترم مردم همیشه در امتحان شون سربلند بودند
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۴:۰۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حالت خوبه یا مردمه نمیبینی
Iran (Islamic Republic of)
habib
۱۲:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
باشه دستمون درد نکنه فقظ اینترنت رو باز کن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اقا دوستانی که اینترنت ADSL دارن اگر دیدن تا این ماه که حالا نیاز بود تمدید کنید اصلا تمدید دیگه نکنید اگر بخواد این روند ادامه پیدا کنه ارزشی نداره سرویس تمدید کنید خود من حدود 24 روز دیگه مونده تا سرویسم تمام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
الان این یک هفته که نت قطع بود جواب پول بی زبون ما رو کی میده منکه اینترنتم مخابرات بود پرو پرو امروز برام دوباره شارژ کرده
Iran (Islamic Republic of)
فرارو
۱۲:۵۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
این قصه سربلند دارد
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۲:۵۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بسیار عالی فرمودند که مردم ممکنه مشکلات اقتصادی داشته باشد یعنی ایشون شک دارند گه مشکل اقتصادی داشته باشیم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۲:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت⁦☹️⁩
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
ماشین هر روز یک میلیون تومان می ره روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حرفاتون واقعا خنده داره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حالا اینترنت این ملت بزرگ و هوشیار رو وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آقا قسط ماشین باید بدیم روزی 60 هزار تومن میاد روش چه کار کنم وصل کن اینترنتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
حالا اینترنت این ملت بزرگ و هوشیار رو وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۲:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خوب حالا این ملت میخوان اینترنت وصل بشه
چه خبرتونه اخه .
اینترنت رو قطع کردی که از بنزین فراموشمون بشه
خیلی جالبه به خدا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
افرین روحانی تو پیروز شدی حالا اینترنت رو وصل کن
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت وصل هسته
شما بلد نیستی ازش استفاده کنی
Germany
مهدی
۱۲:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اگه اوضاع ارام شده چرا نت رو وصل نمیکنید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خونه بیکار نشستیم حداقل این نت رو وصل کنید سرگرم بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چرا هیچ حرفی از قطعی اینترنت نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت و وصل کن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چ فایده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
نتو وصل کن بابا ، حوصلتو نداریم..
اااااههه
Iran (Islamic Republic of)
مهرانه
۱۲:۳۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
پس چرا اینترنت و قطع کزدید قبول کردیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنتو وصل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
غریبه اشنا
۱۲:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خب شما چکار کردین با ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
باااااااااشه تو نت و وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
آفرین به جناب روحانی.گازوییل را هم گران کن.دمت گرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چی می تونم بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اَی خِداااااااااااااا........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بفکر مردم باش که به اینترنت نیاز دارن نه حرفای پوچ و توخالی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۳۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
باش قبوله امنیت برقراره پس نتو وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنت⁦
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
جهرمی باید استعفا بده چون حتی اطلاع رسانی هم نمیکنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
البته پراید شد ۵۱ میلیون..
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۲:۲۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
تو رو خدا این نت رو وصل کن منه بدبخت جمعه ازمون دارم اخه بدبختیا و دردامو ب کی بگم
Iran (Islamic Republic of)
شمشاد
۱۲:۲۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
تو راست میگی اینترنت رو وصل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسب
۱۲:۱۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
باشه دستت درد نکنه که بنزین رو گران کردی!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
فقط نتو وصل کنید.
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
علی اینترنت وصل هسته
شما بلد نیستی ازش استفاده کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چجوری وصل هسته که ما نمیدانیمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
چه جالب که وصل هسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
من هم از موقعیت شناسی و هوشیاری مردم متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یک کلام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
هی خدا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
مرسی ک هستی
۱۲
آخرین اخبار