خطری که از بیخ گوش ماهیگیران گذشت + فیلم

چند ماهیگیر که در داخل قایق خود مشغول ماهیگیری بودند در آخرین لحظات از تصادف مرگبار با یک قایق تندرو جان سالم بدر بردند.

فرار از مرگ حتمی دو ماهیگیر در آخرین لحظه + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار از مرگ حتمی چند ماهیگیر را به تصویر می‌کشد. این  ماهیگیران که در یک قایق ماهیگیری مشغول صید ماهی بودند از تصادف مرگبار با یک قایق تندروی دیگر با خوش شانسی جان سالم بدر بردند. 

ویدئویی که از داخل قایق ماهیگیری تهیه شده است، چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو چند ماهیگیر در حالی که قلاب ماهیگیری خود را به داخل آب انداخته‌اند و مترصد صید ماهی هستند، دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یکی از آنها ناگهان متوجه قایق تندرویی می‌شود که با سرعتی وحشتناک به سمت آنها در حرکت است. این مرد بلافاصله از کف قایق بالا رفته و در حالی که دست خود را تکان می‌دهد تلاش می‌کند که سرنشینان قایق تندرو را متوجه خطر کند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که سرنشینان قایق تندرو متوجه اشاره‌های این مرد نشده و قایق آنها با شدت زیادی به قایق ماهیگیری برخورد می‌کند. این چند ماهیگیر لحظاتی پیش از برخورد قایق تندرو به قایق ماهیگیری، به داخل آب پریده و جان خود را نجات دادند. 

گفتنی است؛ هنور از مکان دقیق تهیه این ویدئو و همچنین سرنوشت این ماهیگیران گزارشی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

فرار از مرگ حتمی دو ماهیگیر در آخرین لحظه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار