اصناف و بازاریان وفاداری خود را به انقلاب ثابت کرده اند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اصناف و بازاریان عزیز کشور همواره و در تمامی بحران‌ها کمک حال دولت و ملت بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه در جمع روسای اتحادیه‌های مرکز استان،گفت: تاریخ نشان داده که بازاریان ما همواره در میان مردم از اعتبار ویژه‌ای برخوردار بوده و این عزیزان وفاداری خود به انقلاب را در برهه‌های مختلف زمانی ثابت کرده اند.

او با اشاره به نقش اصناف در قبل و بعد از انقلاب، ایام دفاع مقدس، دوران سازندگی و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی افزود: نزدیکترین قشر به مردم و جامعه به لحاظ سطح ارتباطی بازاریان هستند.

قوانلو در ادامه ضمن تشریح دلایل افزایش قیمت بنزین از سوی دولت گفت: کشور در شرایط تحریم قرار دارد به گونه‌ای که هم اکنون یک جنگ تمام عیار اقتصادی را شاهد هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه قدر امنیت موجود در کشور را باید بدانیم افزود:اولین نقطه‌ای که از نبود امنیت در کشور آسیب می‌بیند بازار است به همین جهت برخودمان می‌دانیم تا همواره در کنار شما بازاریان عزیز باشیم.

او گفت:شاید برخی از افراد سودجو در شرایط پیش آمده قصد گران کردن کالا و خدمات را داشته باشند که مطمئن هستیم شما بازاریان اجازه اینکار را به آن‌ها نخواهید داد ضمن اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز با بکار گیری تمام توان خود و طرح تشدید نظارت و بازرسی و البته کمک گرفتن از خود اصناف با این دسته از افراد برخورد شدید خواهد داشت.

قوانلو افزود: ما همواره در کنار اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها هستیم لذا انتظار داریم که اصناف و بازاریان عزیز نیز هر گونه افزایش قیمت از مبدا کالا را به ما اطلاع دهند تا با هر گونه سوء استفاده احتمالی برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/س
 

نقش مهم بازاریان و اصناف در کمک به مردم  و دولت

برچسب ها: صنعت و معدن ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
امروز 29آبان ماه ..چهارشنیه ..دیروز سه شنبه 28 ابان بود
آخرین اخبار