کارشناس هواشناسی یزد:

یزدی ها منتظر بارش برف و باران باشند

کارشناس هواشناسی استان یزد از بارش برف در اکثر شهرهای استان خبرداد.

یزدی ها منتظر بارش برف و باران باشندمحمدرضا شیرغلامی کارشناس هوا شناسی یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با بیان اینکه عصر امروز شرایط برای بارندگی ها در استان مساعد تر می شود، گفت: در ساعات بعد از ظهر و شب در ارتفاعات و مناطق سردسیر با تداوم باران، شاهد بارش برف هستیم.

او با اشاره به اینکه تمام مناطق شهری استان به جز خاتم و ابرکوه هرچند با بارش ضعیف  برف روبرو هستند، اضافه کرد: عصر امروز و شب وزش باد سرد نسبتا شدید و گاهی وزش باد شدید موقتی در استان حاکم می شود.

شیرغلامی ادامه داد: پیش از ظهر فردا پنجشنبه با خروج سامانه بارشی از استان به تدریج از ابر و مه گرفتگی کاسته می شود و روز های جمعه و اوایل هفته آینده دمای هوای روزانه افزایش و دمای شبانه به طور محسوسی کاهش می یابد.

کارشناس هوا شناسی استان با بیان اینکه تمام نقاط استان امروز دمای بالای صفر درجه را تجربه کردند بجز روستای طزرجان که دمای آن در ساعات اولیه منفی دو درجه بوده است تصریح کرد: دمای شهر یزد در گرمترین ساعات امروز از چهار به هفت درجه ، فردا به ۱۰ و جمعه به ۱۲ درجه و در سرد ترین ساعات شبانه روز فردا پنجشبه به یک درجه، جمعه به صفر و شنبه به منفی یک درجه می رسد.

انتهای پیام/ غ

یزد سفیدپوش می شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.