نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بسیج در کشور خوشنام است/بسیج به لباس و شعار نیست

آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه بسیج در کشور خوشنام است گفت : بسیج باید رنگ خدایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج ادارات که به مناسبت چهلمین سالگرد بسیج مستضعفین برگزار شد با بیان اینکه بسیج در کشور خوشنام است و باید آن را نگه داشت و حفظ کرد گفت : بسیج به لباس و شعار نیست بلکه یک فرهنگ دینی و اسلامی است.

او با بیان اینکه بسیج باید رنگ خدایی داشته باشد و کارهایش برای خدا باشد افزود : یک بسیجی نباید کار امروز را به فردا موکول کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه خدمت به مردم یک عبادت است تصریح کرد : بسیج همواره باید به مردم خدمت کند و یکی از محبوبیت های بسیج نیز همین خدمت به مردم است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه غرور؛ آدمیت را از انسان می گیرد گفت : یک بسیجی همواره باید از غرور و تکبر به دور باشد.

کار برای خدا نیز قیمت ندارد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پایان با بیان اینکه اخلاص، دعا و نماز اول وقت از ویژگی بسیجیان است گفت : انسان باید برای خدا کار کند و کار برای خدا نیز قیمت ندارد.

مرتضی دهرویه مسئول بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست با توجه به فرمایشات امام (ره) گفت: تشکیل بسیج از برکات و الطاف خدا بود که بر ملت ایران ارزانی شد.

او با بیان اینکه بیش از ۱۸۰ پایگاه بسیج ادارات در استان سمنان وجود دارد افزود: روزانه حدود ۳۰ هزار نفر در این استان برای حل مشکلات خود به ادرات مراجعه می‌کنند.

دهرویه از برپایی ۱۲۰ میز خدمت عمومی و ۶۵ میز خدمت تخصصی در استان سمنان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: در بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با روحیه جهادی بسیجیان ما مطالبات مردمی برطرف می‌شود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: تا وقتی کشور و ملت به امنیت احتیاج داشته باشد، به نیرو، انگیزه و عشق بسیج نیز احتیاج است.

انتهای پیام / ر

 

برچسب ها: سپاه ، بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.