همتی در حاشیه جلسه دولت:

افزایش قیمت بنزین تأثیری در بازار ارز نداشته است

رئیس کل بانک مرکزی گفت: افزایش قیمت بنزین تأثیری در بازار ارز نداشته ما همواره بر بازار ارز کنترل داریم.

افزایش قیمت بنزین تأثیری در بازار ارز نداشته استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: می‌توان گفت که این افزایش حدود ۴ درصد در طول یک سال آینده در تورم تاثیر می‌گذارد.

او افزود: بررسی‌هایی درباره تاثیرگذاری افزایش قیمت بنزین در بخش‌های دیگر داشتیم که می‌توان گفت، اجرای این طرح به طور مستقیم حدود ۲ و نیم درصد و با احتساب تاثیر غیر مستقیم در کل حدود ۴ درصد در طول یک سال آینده در تورم تأثیر خواهد گذاشت.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین تأثیری در بازار ارز نداشته ما همواره بر بازار ارز کنترل داریم همچنین خواسته من از مزدم این است که دارایی خود را در این بازار به کار نگیرند، زیرا ریسک بالایی دارد.

همتی با بیان اینکه شرایط ذخایر اسکناسی و ارزی ما نسبت به قبل بهتر شده است، تاکید کرد: بنده خواسته ام این است که اجازه دهند همین روال طبیعی را که در بازار ارز داریم ادامه داشته باشد و خوشبختانه این روند کاهشی تورم که در ماه‌های گذشته داشتیم، در آینده ادامه پیدا کند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: ان‌شاالله با کمک مردم و تلاش‌های همکارانم در دیگر بخش‌های اقتصادی بتوانیم نتایج بهتری را شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید: ملت اجازه نداد آب به آسیاب دشمن ریخته شود/ از هوشیاری و موقعیت شناسی مردم سپاسگزارم + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
همه چیز گرونتر شدن ..میوه و گوجه افزایش قیمت پیدا کردن ....اینجا هیچ نظارتی نیست سر قیمتا ک میگفتین ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اقای همتی گوشی سامسونگ a70از 4300رسیده 4800کرایه بین شهری کرج حصارک2500شده5000تومان کپسول گاز مایع 7000تومانی شده14000تومان گوجه شده11000تومان تخم مرغ 2000تومان کلیوی گران شده شیر بطری 1000تومان رفته روش بازم بگم یا بسته راست میگی برای ما گران شده برای شما فضای ها که تو ایران زندگی نمیکنید نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
گوجه محله ی ما شده 10 هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خیلی مطمئن حرف میزنی. تو خودت تاکسی داشته باشی با این بنزین گرونی میری بیرون با او قیمت قبلی مسافرکشی کنی.
آخرین اخبار