هیچ واحد صنفی حق ندارد، نسبت به افزایش خودسرانه قیمت‌ کالاها اقدام کند

معاون فرماندار جوانرود با بیان اینکه هیچ واحد صنفی حق ندارد، نسبت به افزایش خودسرانه قیمت‌ کالاها اقدام کند، گفت : باعاملان افزایش قیمت‌ها برخورد جدی می‌شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کمال شهسواری معاون فرماندار جوانرود گفت : گشت های مشترک ادارات و بازرسی از سطح اصناف شهرستان افزایش پیدا می کند و بازرسان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره صمت به صورت روزانه بازار را رصد می کنند.

او گفت : باتوجه به این که بیشترین حمل و نقل کالا از طریق خودروهای دیزلی با سوخت گازوئیل انجام می‌شود؛ بنابراین قیمت کالاها و خدمات نباید افزایش یابد و تمام اتحادیه‌های صنفی ملزم به رعایت قیمت‌های مصوب گذشته هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جوانرود در ارتباط با نگرانی مردم در خصوص پیامدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین گفت: از هفته گذشته تاکنون ۲۵۰ مورد بازرسی و هشت مورد گشت مشترک از واحدهای صنفی این شهرستان انجام گرفته است.

مهدی رحمانی افزود: در یک ماه گذشته نیز ۷۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی جوانرود انجام گرفته و در این راستا برای ۲۱ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

او افزود: در یک ماه گذشته از سوی اتاق اصناف ۲۱۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان به عمل آمده و برای ۲۳ واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده است.

رحمانی با بیان اینکه به غیر گوجه فرنگی و برنج در بازار کمبودی وجود ندارد، گفت: تاکنون ۲۰ تن برنج جذب و ۲۵ تن برنج دیگر درحال جذب است.

او افزود: در روزهای آینده قیمت برنج کاهش پیدا کند.

او گفت: نظارت برآژانس ها و مسافربرهای بین شهری، نظارت بر فروشگاه‌های عمده و انبارها، رصد روزانه کالاها و اعلام کمبود به استان، افزایش گشت ها و بررسی فاکتورها برای پیشگیری از تخلفات از مهمترین مصوبات بود.

 

 

انتهای پیام/د

افزایش گشت های مشترک ادارات و بازرسی از سطح اصناف

 

برچسب ها: اصناف ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.