انتخاب بسیج از متن مردم هنر امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: انتخاب بسیج از متن مردم هنر امام خمینی (ره) است.

انتخاب بسیج از متن مردم هنر امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه شهرستان ساوه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت ۴۰ سالگی تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی ایران گفت:هنر امام انتخاب بسیج از متن مردم است.

سرهنگ دستجانی با تأکید بر توسعه تفکر بسیجی در کشور افزود: بسیج عبارت از مجموعه‌ای از فداکارترین و آماده‌ترین نیرو‌های انقلاب است و شکل گیری تمدن جهانی در گرو فعالیت بسیج است.

او با اشره به برنامه‌هایی که در هفته بسیج از سوی سپاه شهرستان ساوه اجرا خواهد شد اضافه کرد: ۱۹۰ عنوان برنامه در قالب ۹ عرصه پیش بینی شده و در این هفته اجرا خواهد شد.

او گلباران گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهیدان، برپایی نمایشگاه فرهنگی بسیج، نشست‌های روشنگری پایگاهی، بازدید علمی از شرکت‌های تولید محصول ایرانی، کارگاه بصیرت افزایی ویژه فرهنگیان وهمایش آپارتمان پاک را از برنامه‌های هفته بسیج در ساوه عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه ادامه داد کارگاه‌های توجیهی همگام با کشاورز، نشست‌های بصیرتی، افتتاحیه دهکده مقاومت، حضور حماسی روز گرامیداشت بسیج، همایش تجلیل از مدیران موفق و فعال در ماموریت‌های خدمت رسانی بسیج، یادواره‌های شهدا، نشست تخصصی ویژه ارکان صالحین و رزمایش فرهنگی از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام / ج

تشریح برنامه‌های هفته بسیج در ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.