چالش ساخت سفینه در بازی Star Wars: The Rise of Skywalker

شرکت Roblox اعلام کرد که گیمرها می‌توانند پس از گذراندن دوره آموزشی در وب سایت این شرکت، به ساخت سفینه برای بازی Star Wars: The Rise of Skywalker مشغول شوند.

چالش ساخت سفینه در بازی Star Wars: The Rise of Skywalkerبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سازنده مجموعه Star Wars  و شرکت Roblox قصد دارند به کاربران اجازه دهند تا در بازی جدید آن‌ها که Star Wars: The Rise of Skywalker  نام دارد و قرار است در ماه آینده میلادی وارد بازار شود،سفینه دلخواه خود را بسازند و پس از ساخت سفینه جوایزی را دریافت کنند. قرار است این چالش Galactic Speedway Creator Challenge نام داشته باشد و این چالش از الان تا زمان  عرضه بازی در دسترس تمامی گیمرها قرار خواهد داشت. ظاهرا هدف دو شرکت سازنده از این اقدام پیشرفت و آموزش توان برنامه نویسی گیمرهاست؛ از طرفی هم آن‌ها می‌توانند از ایده‌ها و خلاقیت گیمرها در توسعه دادن بازی خود استفاده کنند که به این ترتیب هزینه‌های توسعه بازی نیز تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

همچنین وب سایت شرکت Roblox نیز بخشی به نام Roblox Creator Challenge را اضافه کرده است که در آن گیمر‌ها می‌توانند طراحی، کد نویسی و روش‌های اصولی شخصی سازی را نیز یاد بگیرند. این مراحل آموزشی از ۱۹ نوامبر تا ۶ ژانویه سال ۲۰۲۰ در وب سایت شرکت Roblox در دسترس گیمر‌ها خواهد بود.

چالش ساخت سفینه در بازی Star Wars: The Rise of Skywalker

گیمرها پس از به پایان رساندن مراحل آموزشی خود در وب سایت شرکت Roblox می‌توانند سفینه دلخواهد خود را طراحی کنند و پس از آن در زمان عرضه بازی پنج مورد  از توانایی خاص در بازی که شامل موارد BB-8، Rey's Staff،Stormtrooper Helment، D-O و Rise of the Skywalker Hat را دریافت خواهند. همچنین هرکس که در مراحل آموزشی شرکت Roblox شرکت کند نیز به طور رایگان یک کلاه Kylo Ren Reforged را دریافت خواهد کرد که می‎‌تواند در بازی از آن استفاده کند.


بیشتر بخوانید: مدت زمان گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اعلام شد


مدیر ارشد شرکت Roblox نیز در این باره اعلام کرده است که از این طریق قصد دارد گیمرها را وادار کند تا جدا از اجرای عناوین رایانه‌ای پایه و اساس کد نویسی را نیز یاد بگیرند.

انتهای پیام/

آموزش کدنویسی در بازی Star Wars: The Rise of Skywalker

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.