مردم کاشان روز جمعه علیه اغتشاشگران راهپیمایی می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان گفت:مردم دارالمومنین کاشان هم قدم با دیگر هموطنان برای اعلام انزجار از آشوبگران و اغتشاشگران در روز جمعه راهپیمایی می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، غلامعلی عبدالرحیمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم دارالمومنین کاشان هم قدم با دیگر هموطنان برای اعلام انزجار از آشوبگران و اغتشاشگران در روز جمعه راهپیمایی می‌کنند، اظهار داشت: شهروندان ولایتمدار کاشان بعد از اقامه نماز جمعه در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

او با اشاره اقدامات اخیر آشوبگران و اغتشاشگران در نابودی بیت المال و سلب آسایش و امنیت مردم ابراز داشت: اقدامات خرابکارانه این عده از افراد که همسو با خواسته‌ها و تمایلات جبهه استکبار حرکت می‌کنند فرجامی جز روسیاهی برای آن‌ها نخواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه کاشان و مردمان آن در تبعیت از ولایت و همچنین وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی زبانزد هستند، تصریح کرد: هم اکنون هم مردم این شهرستان در حمایت از اقتدار و امنیت ایران اسلامی جمعه اول آذرماه با حضور در نماز جمعه و بعد از آن راهپیمایی بر ضد آشوبگران و اغتشاشگران برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان خود ثبت خواهند کرد.

عبدالرحیمی ضمن دعوت از همه اقشار مردم و شهروندان کاشانی برای حضور در این راهپیمایی افزود: در این ویژه برنامه یاد و خاطره شهدای امنیت وطن که چند روز گذشته در اغتشاشات و ناآرامی‌های شهر‌های مختلف به درجه رفیع شهادت رسیده اند نیز گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/م

 

راهپیمایی مردم کاشان درروز جمعه علیه آشوبگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اینترنتو وصل کنند