ادامه محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مازندران/جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود

رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، محور چالوس بعد از ظهر فردا جمعه اول آذرماه یک طرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه در جاده‌های استان،گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ فردا جمعه اول آذرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲ آذرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۷ فردا جمعه اول آذرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲ آذرماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.
بیشتر بخوانید: پیگیری اوضاع مناطق سیل زده تا دیدار با کارگران
سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی که از ساعت ۱۲ تا ۲۴ دیروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ممنوع شده بود، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۳۰ آبان و جمعه اول آذرماه نیز از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲ آذرماه از محور‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/س
 

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.