برگزاری همایش ملی هیدرات‌های گازی در بهشهر

سومین همایش ملی هیدرات‌های گازی در بهشهر برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سومین همایش ملی هیدرات‌های گازی با موضوع و محور‌های اکتشاف، حفاری، بهره برداری و مطالعه مخازن هیدرات‌های گازی و همچنین تولید، ذخیره سازی و انتقال گاز بصورت هیدرات در خطوط انتقال نفت و گاز در دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر برگزار شد.
 
طالقانی مدیر پژوهش و فن آوری شرکت ملی نفت ایران در حاشیه این همایش ،گفت:برای جمهوری اسلامی ایران که دارای بزرگترین ذخایر نفت و گاز است اشراف این ذخایر از ضروریات است.

او گفت: بر ما لازم است هیدرات‌های گازی که در دریای خزر هم وجود دارد بهتر بشناسیم تا نیاز‌های کشورمان را خودمان مرتفع کنیم.

طالقانی افزود: یا توجه به وجود شرکت نفت خزر در حاشیه ساحل خزر و همچنین دانشگاه علم و فن آوری مازندران در بهشهر لازم است تا با برگزاری همایش‌ها ضمن شناخت هیدرات‌های گازی از تجربیات عملی کارکنان شرکت نفت خزر و پژوهش‌های دانشجویان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

در این همایش رونمایی از دو کتاب هیدرات‌های گازی در آب‌های عمیق و چینه شناسی و رسوب شناسی حوزه خزر جنوبی طی مراسمی رو نمایی شد.

تفاهنمامه همکاری شرکت نفت خزر توسط اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر و دکتر محمد زاده ریس دانشگاه علم و فن آوری مازندران امضا شد.

انتهای پیام/س
 

سومین همایش ملی هیدرات‌های گازی در بهشهر 

برچسب ها: شرکت نفت ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار